Bra dagar i Göteborg

 
I måndags tog jag och min syster tåget upp till Göteborg. Vi var framme ca kl 2 och då checkade vi snabbt in på hotellet för att sedan bege oss ut på en shoppingtur. När vi shoppat klart gick vi till hotellet igen och vilade en stund på rummet. Därefter var det dags för middag som vi käkade på hotellet. Sedan var det dags att sova. Var så trött den kvällen, så det tog inte många minuter för mig att somna. 
 
På tisdagen började vi morgonen med god hotellfrukost (typ det bästa som finns). Det blev lite mer shopping på förmiddagen och sedan åt vi lunch på Jensen's Bøfhus. Det var sedan det dags att börja gå mot Ullevi. Vi hade ståbiljetter till One Direction-konserten denna gången så vi fick stå och köa i något som kändes som en evighet. Hatten av för alla er som orkar köa redan från morgonen!
 
Kvällen var nog både något av det bästa och värsta jag varit med om. Konserten var helt magisk, men det var sjukt jobbigt att stå i publiken då folk var helt tokiga och tryckte på bakifrån. Men det är finns ändå en tjusning att få stå där mitt i publikhavet och trängas. När One Direction kom ut på den lilla scenen och endast var några meter ifrån, då kände man att det var värt det. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad kul det låter! :D

2015-06-25 @ 14:22:51
URL: http://juliafridh.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0