Njuter för fullt! ♥

Har huset för mig själv en stund och bestämde mig för att lyxa till det lite. Med den nya H&M-katalogen i ena handen och en chailatte i den andra, måste jag säga att jag har det ganska bra just nu.
 
 
 

NEW JACKET

Gina Tricot, 299 kr
 

STRIPES

Här kommer en bättre bild på min randiga blus, som jag köpte i förra veckan. Finns på H&M och blir din för 249 kr. 
 

Vuxenpoäng till mig

Igår drog jag, mamma och pappa på en tripp till Älmhult för att gå på IKEA där. Det var mest jag som behövde köpa in massa saker, då jag ska flytta upp till Växjö i höst när jag ska börja plugga. Det är sjukt vad mycket man behöver och som man faktiskt inte tänker på. Köpte en hel del grejer, men jag är långt ifrån klar. 
 
 

Idag är en bra dag

Träffade min fina och saknade vän Martina idag. Vi har inte träffats på ett tag så det var mycket trevligt. Blev en runda på stan och en god lunch på Nivå.
Idag fanns äntligen blusen i min storlek. Lycka. Så den köpte jag såklart och så köpte jag även ett par söta pyjamasshorts. 
 
 
Ikväll har jag huset för mig själv. Jag passar djuren, medan familjen är på andra roligheter. Men ska faktiskt bli rikitgt skönt med lite egentid. Ska ta en låång dusch och sedan hårinpackning och ansiktsmask. Mys! 
 
 
 

JAG KOM IN

Lite nervöst var det innan jag vågade logga in på antagning.se. Meen.. jag kom in! Så till hösten blir det högskola och Växjö för min del. Fy fan vad bra. 
 
 

Torsdag

På sommaren vill jag sola varje dag solen är framme. Idag var inte en sån dag, då det var helt övermulet i princip hela dagen. Istället ägnade jag min tid åt att städa. Japp, dammade och skurade, hela köret! Okej, kanske inte hela dagen, utan mer en timme. Satt sen sen framför tv:n som en soffpotatis och kollade massa serier. Men det får man väl göra ibland? 
 
 
 
 

En runda på stan

Mötte upp Linnea på stan för en shoppingrunda. Blev inte så mycket shopping för min del, inte alls faktiskt. Hittade en superfin blus/skjorta, men den fanns inte i min storlek. Så typiskt! 
 
Men lite lunch fick det bli. Ceasarsallad, mumma.
 
 

4 från instagram

 

RSS 2.0