igårkväll

Blev lite spontan utgång igår med mina gamla vänner från högstadiet. Var verkligen kul att träffas! Känns lite som alla har glidit isär eftersom vi är så utspridda på olika linjer och skolor. Men igår var som gamla goda tider ;)
Hade egentligen planer på att gå ut ikv, men känner mig inte alltför sugen idag. Blir nog en mysig kväll hemma med familjen.

snodde liten bild från igår från vickans fb. ja, vad säger man?

Mobilinlägg - sitter på en extremt tråkig ...

Mobilinlägg - sitter på en extremt tråkig mattelektion. Känns sjukt onödigt att vara här, eftersom vi slutar efter denna lektionen. Precis när jag hoppat på bussen imorse fick jag beskedet om att vår långa sista lektion var inställd. Är iofs skönt att få sluta tidigt, men måste överleva den här lektionen först!


trött tjej

Usch, vad trött jag är! Det går inte en dag då jag inte är trött. Måste ha fått sömnsjukan eller nåt? Skönt att vi fick sluta tidigt idag :) Hann sova nån timme när jag kom hem, haha. Men nu ska jag försöka vara lite aktiv och jobba med projektarbetet!

Mobilinlägg - målar naglarna röda och koll...

2011-10-09_17_57 (MMS)

Mobilinlägg - målar naglarna röda och kollar på gossip girl på tv. Perfekt sysselsättning en söndag :)


true blood

Har inte blivit så bra uppdatering på sista tiden. Finns en anledning: True blood. Jag har blivit helt besatt i den här vampyrserien. Det är helt sjukt. Sitter och kollar avsnitt efter avsnitt och kan inte sluta. Vem kunde ana att jag skulle bli helt fast i en vampyrserie som denna?


mellanmål: smoothie


Mixa ihop vaniljyoghurt, mjölk, hallon och ev. lite florsocker.
Häll sedan upp i ett glas. Sådär, färdigt!

väldigt chill dag

Hade som vanligt praktik igår eftersom det var onsdag. Är ju där då i princip hela dagen och när jag kommer hem är jag sjukt trött.
Idag var det däremot väldigt slappt. Vi brukar ju inte ha så långa dagar på torsdagar då vi slutar 11, men idag började vi dessutom en timme senare. En från ghd var på skolan och visade lite av deras produkter och lite tekniker med tängerna. Väldigt chill måste jag säga. Kändes nästan lite onödigt att göra sig i ordning och åka in för den lilla stunden.
Nu hade jag behövt göra lite svenskauppgifter som ska vara klara tills nästa vecka. Eller orkar jag det nu?

fjärde oktober

Har väl inte så mkt att säga egentligen, bilderna får stå för det.


Mmm bulle! Var äckelkroppkakor i skolan, så en kanelbulle fick bli dagens lunch. Inte helt fel, är ju ändå kanelbullens dag idag ;)


På brudkursen gjorde vi fantasibrud.


Och nu är jag helt slut! Trött, som vanligt.

RSS 2.0