Igårkväll

Fick äntligen träffa mina tre söta vänner igår. Det var ett tag sen sist nu eftersom jag var sjuk innan lovet och allt. Vi träffades för att äta ute och så fira mig lite eftersom vi inte hunnit göra det riktigt än :) Var supermysigt och trevligt! Dom hade köpt presenter och bjöd på all maten. Gulligt av dom ♥


..presenterna :)

NYTT H&M




Mobilinlägg - sitter på bussen påväg hem n...

Mobilinlägg - sitter på bussen påväg hem nu. Har varit i stan och uträttat lite ärenden. Jag har äntligen hittat en bok till engelskan. Det var verkligen på tiden! Hittade även lite kläder på hm. Visar er sen ;) hade tänkt sola också, men det blev det inget av. Måste göra det snart, börjar ju bli blek :(


onsdag

Hmm, vad gör man när man inte har nåt vettigt att göra? Loggar in på sitt gamla bilddagbokskonto kanske? Haha. Tänka sig att man har det kvar. Förstår inte folk som fortfarande är aktiva där asså. Men var kul att se vad man skrivit för konstigt skit och alla kommentarer man fått en gång i tiden. Kanske dags att trycka på delete knappen och radera kontot. Fast kanske är kul att ha kvar ändå. För några år sen levde man ju typ med bdb och man var tvungen att logga in varje dag och helst ladda upp en bild varje dag också. Haha, det var tider det!

tisdag

Åh redan tisdag?! Jag måste ta tag i mitt liv och göra nåt nu under lovet asså. Nu när jag äntligen blivit någorlunda frisk, bara lite snuvig nu ju.
Va kan man göra då? Det brukar ju alltid sluta med att man inte orkar göra sig i ordning och så sitter man hemma ändå. Men typ nåt iaf. Träffa folk, ut, shoppa, sola.. hehe. Nån måste iaf klippa mig. Ska tvinga nån av mina frisörkompisar att göra det (a) Är själv sugen på att klippa nån. Typ hela familjen ser hemska ut i huvudet och jag har inte ens mina saxar hemma :(

Tjingeling, nu ska jag käka lite. fisk, usch :(

måndag

Mår bra bättre nu. Och det var väl tur det för idag hade jag en körlektion i stan. Skönt att få komma bort från huset lite. Har ju legat här i nästan en vecka nu! :o Började faktiskt bli lite rastlös.
Och när jag kom hem igen låg det paket hemma och väntade på mig. Mitt linne från kan dee har kommit ;)

Mobilinlägg - blev ju inget inlägg alls ig...

Mobilinlägg - blev ju inget inlägg alls igår. Mådde så sjukt jävla dåligt. Hade inte sovit nåt alls under natten och på morgonen hade jag hög feber. Så blev bara att ligga ner som en död fisk och käka massa alvedon igår. Mår bättre idag men är fortfarande inte frisk. Börjar bli sjukt trött på det här asså! :(


KAN DEE


ÅÅÅH

Även hemma idag. Blir aldrig frisk ju :( Och inatt har jag knappt sovit en blund. Har varit täppt i näsan så jag typ inte kunde andas. Så var uppe och sprang och höll på och väckte hela huset typ.
Febern började gå ner igår så trodde ju att jag skulle känna mig lite bättre idag. Men nu har den kommit tillbaka. Buhu.
Mamma slutar iaf tidigt idag så behöver inte va hemma själv allt för länge. Det är ju bättre om det finns nån hemma som kan pyssla om en ;)


Fortfarande sjuk.

Ingen skola för mig idag heller. Hade tänkt att jag kanske skulle gå idag eftersom vi bara har två korta lektioner. Men jag orkade helt enkelt inte. Är fortfarande inte frisk och det kommer nog dröja ett tag känner jag på mig. Men får hoppas jag orkar gå imorgon. Börjar bli extremt långtråkigt och ensamt här.
Blir nog att krypa ner under en filt och kolla en film nu!

S J U K .

Halsont, täppt näsa, huvudvärk, feber, jag mår helt enkelt inte bra.
Hemma från skolan idag. Mådde redan dåligt igår, men gick till skolan iaf.
Ibland kan det vara lite skönt att vara hemma från skolan, men när man knappt orka göra nåt så är det mindre kul. Hoppas på att bli bättre snart!


Bruno Mars - Marry You


TJEJKVÄLL.

Igår blev det tjejkväll at emmelie's place ;) Med supertrevligt folk, god mat och spel.
Tack för kvällen tjejer! :)


Mobilinlägg - varit en ganska soft dag fak...

Mobilinlägg - varit en ganska soft dag faktiskt. Fast började med muntlig redovisning på engelskan, lite mindre kul kanske. Men det gick bra. Andra och sista lektionen var stil och form. Där hade vi en uppgift att vi skulle ut på stan och styla varandra. Vi skulle hitta en outfit som vi passade bra i och en vi inte passade i. Ganska kul faktiskt. Sånt borde vi göra oftare ;) inte helt fel att gå frisör ändå va? ;)


Mobilinlägg - får bli ett litet kort inläg...

Mobilinlägg - får bli ett litet kort inlägg även idag. Eftersom vi hade studiedag idag blev det spa med tjejerna. Hur mysigt som helst! Och jag kunde sola lite också. Underbart ;)


Mobilinlägg - ikväll är vi i mörrum för at...

imag0223 (MMS)

Mobilinlägg - ikväll är vi i mörrum för att fira vår tös som blir 18 idag! Och vi kör på nyttigt, för en gångs skull ;)


LOCKIGT.

Johanna var modell för mig idag i skolan. En permanent fick det bli. Johanna blev nöjd och det blev även jag :)


Fint va? ;)

Mobilinlägg - vilket skitväder! Det har lä...

Mobilinlägg - vilket skitväder! Det har läckt igenom skorna och jag ser förövrigt ut som en dränkt katt. Underbart, verkligen. Är påväg in till skolan nu. Skönt med lite sovmorgon ibland :)


Mobilinlägg - sitter på bussen påväg hem n...

Mobilinlägg - sitter på bussen påväg hem nu. Blir nog en lugn kväll, precis som igår. Är så överlycklig av att jag blev klar med min engelskauppsats i måndags. Nu väntas bara det muntliga nästa vecka också.


RSS 2.0