En runda på stan

Kolla vilken mumsig cupcake jag fikade på idag, supergod! Har pluggat på för fullt hela veckan och idag när det är fredag kände jag att jag förtjänade en paus. Tog en runda in till stan och mötte upp två vänner. Vi gick runt och kikade i lite affärer innan vi satt oss ner och fikade på ett mysigt café. En riktigt bra fredagseftermiddag. 
 

Innehållet i goodiebagen

Här ser ni vad som fanns i goodiebagen från eventet i onsdags. Ser mest fram emot att testa torrschampot från Löwengrip Care & Color. Tydligen ska det även passa oss med brunt hår bra. Sen luktar det kolasås också! Tänk att få lukta kolasås i håret, haha. 
 
♥ LCC Good To Go Dry Shampoo
 
♥ LCC Pixie Dust Hairspray
 
♥ NordicFeel Beauty Tools 
 
♥ Biosilk Silk Therapy
 
♥ NYX Color Lip Balm
 
♥ Reverie Shower Gel
 
♥ Angel Eau de Toilette
 
♥ NCLA Accent Nail Wraps
 

En bättre onsdagskväll

Igårkväll hade NordicFeel och Blondinbella event i Växjö. Jag och några andra tjejer från klassen var på plats. Det bjöds på snittar, vin och en härlig stämning. Under kvällen så pratade NordicFeel om sitt företag och Blondinbella pratade om sina produkter från LCC. På plats fanns även hårstylister och makeup-artister. Det fanns under kvällen också möjlighet att klämma och känna på produkterna från Löwengrip Care & Color. En trevlig kväll som slutade med en goodiebag innan det var dags för hemgång. 
 
Hade ingen kamera med mig, så kunde bara ta lite bilder med mobilen. Dessutom var ljuset dåligt där inne, så bilderna blev väldigt brusiga. 
Om ni känner igen bilden överst så är det för att BB "lånade" den från mitt Instagram-konto och lade upp på sin blogg. 
 
 
 

Jag har röstat, har du?

Idag, den 14 september, är det valdag i Sverige.
Så jag påminner er alla som kan och får rösta att gå och göra det. Do it! 

-

-
 
Byxor - Gina Tricot // Tröja - H&M // Boots - Din Sko // Hatt - H&M // Örhängen - nelly.com
 

1 september

Tänk att det redan är den 1 september idag? Sommaren 2014 är officiellt över och nu börjar hösten. Sommaren gick väldigt fort, men så känner man väl varje år vid den här tiden. Det är lite blandade känslor, men det ska ändå bli skönt att komma igång med plugget igen. 
 
I torsdags började vår kickoff som varade till lördag. Kickoffen innebar lekar, tävlingar och festande. Var riktigt trött därefter, så söndag fick bli en riktig slappdag. Och idag startade vi igång på riktigt i skolan med kursintroduktion. Vi har 4 böcker att läsa nu på en månad. Känns lite tungt just nu, men kommer gå bra när man väl kommer in i det igen. 
 
 

RSS 2.0