Jackets CUBUS

Båda från Cubus, 249 kr & 899 kr. 

App blogg.se

Såg någon gång förra veckan att appen för blogg.se nu kommit till android. Det var väl inte en dag för sent. Vi får väl se om den nu funkar som den ska också. 
 

Varför jag inte har bloggat på en vecka

Blev sjuk i slutet av förra veckan. MAGSJUKA, det värsta som finns. Blev sängliggandes i ett par dagar och då var det inte ett alternativ och sätta mig med datorn. Denna veckan har jag haft lite att göra och sen kanske jag varit lite lat också.. Men därför har det inte blivit någon uppdatering på bloggen nu på en vecka. 
 
Slänger in en bild på dagens outfit. 

I paketet jag hämtade ut..

 
I paketet låg mina nya skor. Köpte ju dem på members för endast 129kr(!). Vill du också ha ett par, så finns de på nelly.com.

Solat

Kom hem för typ en timme sedan. Varit i stan och solat en snabbis. Kände mig så blek, så det behövdes. Skönt att komma bort från huset en stund också. Så tråkigt att bara vara hemma.

Paket

Hämtade ut ett paket tidigare idag. Någon som anar vad det kan innehålla?
 
 

4x boots

 
4x boots
 
 

Rabattkod till mina läsare :)


Godmorgon

Var på lite kalas igår. Skulle egentligen bloggat på kvällen när jag kom hem, men kände mig så trött och frusen. Det fick bli sängen istället. 
 
Söndag idag, vad har ni för planer? 
 
Hade på mig min kornblåa skjorta igårkväll. 

Nu är jag tillbaka!

Blev visst en liten bloggpaus där, men på efterfrågan ska jag nu börja blogga som vanligt igen ;) Börjar direkt med att svara på lite kommentarer.. 
 

Godmorgon!


Dagens outfit


Leopard

 
Leopard
Byxor, H&M. Topp, nelly.com. Skor, nelly.com. Armband, asos.com. Clutch, Prada.
 
 

Nytt i garderoben

H&M, 149 kr

RSS 2.0