Mobilinlägg - sitter för tillfället på tåg...

Mobilinlägg - sitter för tillfället på tåget, ska till min martina :) har suttit här i kanske 10 min och ska sitta här nästan en timme till. Usch, va drygt det är att åka tåg. Speciellt när man åker själv :( Vad ska ni göra ikv, det är ju nyårsafton?


rött linne


Glömt visa er det här linnet.. Hittade det faktiskt på rean i kalmar.


Mobilinlägg - Martina har varit här idag o...

Mobilinlägg - Martina har varit här idag och jag har nu gått över till den mörka sidan..


ikea hela dagen igår

Blev en runda upp till ikea igår. Jag behövde lite möbler till mitt nya rum. Hittade bland annat både säng och garderob :D
På kvällen när vi kom hem sen, låg hela familjen på golvet för att pussla och skruva ihop min säng, haha. Garderoben sätter vi nog upp idag :)



mellandagsrean

Åkte in till stan idag för att kolla på mellandagsrean med malin. Men tycker inte det var så mkt att ha, brukar väl inte direkt vara det? Är väl nån gång man kan hitta nåt fynd :) Och så mkt folk det är överallt, man håller ju på att kvävas inne i affärerna! När Malin och jag hade tagit ett varv runt i de viktigaste affärerna fick vi nog och satte oss på ett café och tog en fika istället ;)

Ett par morgontofflor blev dagens fynd. Var faktiskt på jakt efter ett par eftersom jag slitit ut mina gamla..
Ellerhur ser de mysiga ut? Kan meddela er om att de är supermysiga!

mysigaste julklappen - onepiece!


juldagen

Har varit ganska off idag. Typ sovit bort hela dagen? Fast det är ju iofs skönt.
Men lite har jag hunnit att leka med julklapparna.. höhö.


GOD JUL

Jag önskar er en riktigt..


granen är klädd!


Granen är pyntad och klar & nu blir det julmys med familjen ;)


SLÅR IN DE SISTA JULKLAPPARNA.. :D


-


med malin hela eftermiddagen

Malin kom till mig idag strax innan tre eller nåt. Hon skulle klippa mitt hår lite (så bra när man går frisörlinjen att man bara kan ringa nån klasskompis och be dem fixa ens hår). Och sen kollade vi på en film och tjockade i oss massa godis ;)
Kom nyss hem efter att ha lämnat henne hos sin pojkvän. Hann även att hämta ut ett paket på vägen.. :)

Mobilinlägg - sitter och kollar på mysteri...

2011-12-22_10_44 (MMS)

Mobilinlägg - sitter och kollar på mysteriet på greveholm för att få lite julstämning. Så jäkla bra är den ;) haha.


krypa ner i sängen och läsa

Eftersom jag har ont i halsen och känner mig lite förkyld, tänkte jag att jag bara skulle ta det lugnt idag. Började dagen med lite sovmorgon och sen gick jag upp och gjorde te för att lindra halsontet. Sen har jag bara strövat runt här i huset och inte gjort så mkt alls. Faktiskt ganska skönt!
Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa elsas mode.
tjingeling ♥


sooova

 
Ska gå och tvätta bort sminket nu och sen ska jag nog redan gå och lägga mig. Ska försöka bli frisk från mitt halsont!
puss & kram godnatt

JULLOV

Lite julavslutning i skolan i förmiddags. Klassen festade till det med lite smörgåstårta och kladdkaka innan vi skulle till aulan för avslutningen.
Sen blev det mys med fina tjejer och ännu mer godsaker!

taklampa

Det här ska så småningom bli lampan jag ska ha i mitt rum.. Är för tillfället i några miljoner delar, men vad kan man förvänta sig när den är från ikea? Vi får väl se om jag lyckas få ihop den idag ;)


nu har jag internet igen!

Äntligen, nu har jag flyttat och det nya internetet funkar! Sov min första natt här igår, kändes faktiskt bra :)


Förresten, glöm nu inte att rösta på mitt skönhetstips. Röstningen avslutas imorgon!
http://kanal5.se/web/guest/modelljakten/tavling-final 



mobilblogg

Gå in och rösta på mitt bidrag nr 7, så är ni söta ;) http://kanal5.se/web/guest/modelljakten/tavling-final

Mobilinlägg - är för tillfället mitt i en ...

Mobilinlägg - är för tillfället mitt i en flytt och därför har det inte blivit mkt uppdatering här. Ska dessutom byta bredband, så just nu har jag inget internet alls, bara mobilen. Och inte så kul med bara massa mobilinlägg hela tiden..


SNÖ

Idag föll första snön över kna.
Snöade ganska mkt ett tag, men inget som har lagt sig. Tur är väl det, jag tkr det kan vänta ett tag till ;)


2:a advent


Julen närmar sig.. ;)


Gillar du min blogg?

Diggar du min blogg?
Följ mig då via bloglovin ;)


bloglovin


dumma bok

Bokj*vel, läs ut dig själv för jag orkar inte. Denna bok ska vara utläst till imorgon och jag har knappt läst en tredjedel. Känns ju ganska.. kört. Åååh.

Mobilinlägg - sitter i soffan framför idol...

2011-12-02_20_24 (MMS)

Mobilinlägg - sitter i soffan framför idol och mumsar i mig massa gott. Man kan ju inte alltid vara nyttig, det är ju trots allt fredag ;)


Primer från Lumene

För er som precis som jag blir lätt väldigt blanka i ansiktet, vill jag tipsa om den här primern. Det är en mattande primer från lumene som dämpar blankheten och som gör att sminket håller mkt bättre. Tkr den funkar ganska bra faktiskt :)


Mobilinlägg - nu ska jag krypa ner i min ä...

Mobilinlägg - nu ska jag krypa ner i min älskade lilla säng, så skönt! Imorgon väntar en ny skoldag och sen är det helg igen. Underbart. Godnatt, hörs imorgon!


jag är som pippi, vill aldrig bli vuxen

Satt nyss och kollade på första avsnittet av årets julkalender. Haha. Är ju lite omogen av mig ibland ;)
Men vet inte vad jag tyckte om den direkt. Julkalendrarna var ju så mkt bättre när jag var liten.

Tjuvarnas jul

1 december

Det är redan den första december och snart är det jul. Inte långt till dess iaf, det är bara att räkna dagarna nu. Har dessvärre inte fixat några julklapar än. Kanske är bäst att man fixar det snart, så man inte står där sista dagen och inte har en aning om vad man ska köpa. Och själv vet jag inte alls vad jag ska önska mig.
Vad önskar ni er i julklapp?


RSS 2.0