Igår: julmys på campus

Igår kväll kunde vi inte hålla oss längre.. Vi var tvungna att ha lite julmys. Så jag och några tjejer köpte lite gott att äta och sedan hade vi en riktig myskväll. Lussekatter, julmust, glögg, pepparkakor, skumtomtar och sunes jul.. ♥
 
 

Nytt från Bikbok

Var på jakt efter ett par svarta byxor, så när Bikbok hade 40% på allt i fredags/lördags passade jag på. Hittade ett par svarta byxor och de är nog de skönaste jag någonsin ägt. Superbekväma! En tisha fick också följa med hem.

 
 
 
 
 
 

Lussekatter & kattgos

I lördags hälsade jag på hos min vän Emmelie och Alfons. Vi bakade lussekatter och gosade med Alfons, som förövrigt är en katt. 
 
Jag har längtat hela året på att få baka lussekatter, så när Emmelie frågade om vi skulle baka det så blev jag överlycklig. Det är ju såå gott. Och det fick mig att längta efter julen ännu mer! Det är ju faktiskt bara drygt en månad kvar till jul :) 
 
 
 
 
 

HELG

Hello people! Okej, min uppdatering är helt kass, som vanligt. Till mitt försvar så hade jag fullt upp förra veckan. Vet däremot inte vad min ursäkt är för denna veckan..
 
Förra veckan var kaos med grupparbete, rapportskrivning och tentaplugg. Hela helgen satt jag isolerad från omvärlden i min lilla etta och bara pluggade. Var så skönt att äntligen få skriva tentan i måndags. Var helt slut därefter.. Hade tänkt mig att den här helgen skulle få bli lite roligare. Lite plugg blir det nog ändå, så jag håller mig i fas, men bara lite :) 
 
 
 

Kan ICAs glass mäta sig med Ben & Jerry's?

Nu när jag bor själv, händer det ju mer ofta att jag går och handlar på Ica och drar mitt ica-kort. Häromveckan fick jag mina första kuponger, bland annat fick jag Icas glass som gåva. Har aldrig smakat den förut, så ska bli spännande att få göra det. Och gratis är ju alltid gott, visst? Har även läst att den ska vara lik ben & jerry's glass och då måste den ju vara god. Så upp till bevis nu! 
 
 
 

RSS 2.0