Natti Natti

Nyduschad och klar för sängen nu!
Imorgon är det ju som sagt fredag. Blir bio med tjejerna. Det gillas skarpt :)

Godnatt.



Torsdag

Är det redan tordag? Veckan har gått ganska snabbt faktiskt och imorgon är det fredag. Woho :D
Skoldagen gick också väldigt fort idag. Först hade vi hantverksteknik och sen lunch. Efter lunchen lyssnade vi på en som hade varit med i en sekt och tillsist hade vi lite svenska. Slutade nån gång innan 2 :) Sen hem en snabbis innan det bar av mot stan igen och sånglektionen. Hann med lite shopping också därefter ;)


örhängen - kappahl
strumpbyxor - lindex

Goodiebag från visningen igår :)


Mobilinlägg - Ganska soft skoldag faktisk...

Mobilinlägg - Ganska soft skoldag faktiskt. Första lektionen var ival, engelska. Sen har vi typ bara varit i salongen hela dagen och hjälpt till och kollat på när modellerna gjordes i ordning för visningen som var ikv. Efter skolan följde martina med mig hem (: Vi tog det ganska lugnt och laddade upp oss för visningen som vi nu ikv kollade på. Var kul faktiskt (: Kom hem ganska sent och då fick jag typ bara hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning för sängen. Och nu äntligen, är det dags att sova. God natt!


Måndag

Som vanligt är jag väldigt trött nu. Det är jag ju i princip varje dag nuförtiden kan man tycka. Men iaf är måndagar väldigt jobbiga eftersom vi har så mkt lekioner och så lite hål. Men det funkar ;)
Imorgon blir det visning på kvällen. Och i skolan ska vi få hjälpa till när modellernas hår fixas inför kvällen.
Så nu blir det sängen, måste ju vara någorluna pigg imorgon. Anar att det kan bli en lång kväll imorgon.

Sov gott nu & dröm sött ♥


I min iPod..


Onerepublic - Secrets


Maroon5 - Misery

:D


GREASE IKV! ;)

Ska in och kolla på grease ikv med familjen. Jag älskar verkligen musikaler, så det ska bli jättemysigt :)
Förhoppningsvis träffar man också på stina och martina för dom ska också dit (:


Mobilinlägg - Ni får stå ut med ännu e...

Mobilinlägg - Ni får stå ut med ännu ett kort tråkigt inlägg. Jag är verkligen astrött och har ingen inspiration alls. Efter skolan idag blev det stan en runda och sen blev det körlektion på trafikskolan. Usch, va nervös jag var. Men det gick väl helt okej. Nu återstår det bara att se om jag hinner lära mig köra felfritt tills vintern (; vi hoppas iaf! Nu ska jag plugga lite engelska och sen ska jag krypa ner under täcket och sova (:


Mobilinlägg - Är verkligen hur trött som h...

Mobilinlägg - Är verkligen hur trött som helst nu. Får bara bli ett litet inlägg, för nu ska jag sova (; Godnatt!


Min nya plattång ♥


Ny mobil, ja tack!


Tummen upp, internet funkar!

Har verkligen lyckats med att inte göra nåt vettigt alls idag. Men det är väl det söndagar är till för, eller?
Kan verkligen vara hur skönt som helst att bara ta det lugnt och inte göra nåt alls. Men just nu har jag så låångtråkigt. Finns verkligen ingenting att göra. Kan ju städa mitt rum. Fast nää, det orkar jag inte ;) Fast det skulle verkligen behövas, ligger saker precis överallt, haha.

Fortfarande inget internet.

Man kan ju allt undra när internetet blir lagat. För tillfället har jag kopplat in mobilen till datorn, så kör den som internet nu.

Söndag idag, vad gör man? Blir antagligen att ta det lugnt och kolla några filmer eller nåt sånt :)

Mobilinlägg - Mitt internet funkar inte o...

Mobilinlägg - Mitt internet funkar inte och jag vet inte när det kommer bli lagat, så kanske kommer bli lite mindre uppdatering ett tag. Igår blev det iaf tjejkväll hos emmelie med mat, film och hårfärgning (: Och just nu sitter jag i bilen påväg upp till växjö. Ska på kalas för min kusin.


IDOL

Snart är klockan 8, vilket betyder idol.
Så nu ska jag gå och parkera mig i soffan :)


OLA

Kom hem för några minuter sen.
Och nu sitter jag och lyssnar på ola :)




TORSDAG

Var helt slut idag när jag kom hem. Hade haft konditionstest på idrotten och prov på svenskan.
Men så blir man glad när man loggar in på blogg.se och ser att så många hittat in till bloggen :) Sitter just nu och svarar på era kommentarer, kommer nog inte hinna med alla nu för jag har lite bråttom. Ska äta nu och sen in till stan och ha sånglektion.

Men vi hörs senare! ;)

15 september

Blev inget inlägg igår, var förbannad och arg så jag hade ingen lust.
Men idag är jag glad :) Fick sluta tidigare från skolan idag. Och hemma väntade en tidning från vecorevyn och olas skiva! :)
Nu ska jag lägga mig till sängs och plugga. Har prov imorgon, mindre kul /:

Men men, godnatt på er ♥

Mobilinlägg - lagt undan pluggandet för kv...

Mobilinlägg - lagt undan pluggandet för kvällen. Nu är jag redo för sängen. Godnatt!


PLUGG

Ännu en måndag avklarad. Verkligen den värsta dagen på hela veckan, iaf om man tittar på det schemat vi har denna terminen.
Nu tänkte jag vara lite duktig och plugga engelska och svenska.
Vi hörs sen! ♥

Klipp från pizzabakning i fredags ;)


INTE BLOGGAT PÅ ÖVER EN VECKA

Jag förstår att ni verkligen måste älska min uppdatering här på bloggen! (;
Iaf, förra helgen var jag på kalas och firade mina kusiner på lördagen och på söndagen var vi ute och åt och firade min morbror. Sen har veckan bara rullat på. Och jag har varit dödstrött varenda dag.
I torsdags blev det fika med tjejerna efter skolan, trevligt trevligt :) Och nu i fredags följde jag med emmelie hem till hennes place, också väldigt trevligt! Sov där över natten och kom hem igår nån gång på eftermiddagen och sen vet jag inte vad jag hade för mig resten av dagen. Förmodligen inget vettigt ;)
Idag har jag väl inte gjort nåt särskilt än direkt. Var bara ute och övningskörde en runda imorse. Och nu sitter jag här i min ensamhet och gör absolut ingenting.

Just nu!

Sitter här med färg i håret. Woho :) Kommer inte bli så stor skillnad, fortfarande brunt. Ska bara jämna ut färgen och få glans i håret. Lite annan nyans blir det nog också. Underbart! Är sjukt trött på min nuvarande färg.


Brun och fin :)

Varit och solat en 20-minutare och simmat några längder. Så skönt och avslappnande!
Lite brunare har jag blivit, är inte längre likblek som jag tyckte jag var innan. Men visst, kommer behöva bättra på brännan snart igen.

Så vad händer nu ikv då? För min del blir det nog soffan och en stor godispåse från hemmakväll :D


Mobilinlägg - god morgon! Har precis komm...

Mobilinlägg - god morgon! Har precis kommit till skolan nu. Inte taggad för 5 öre. Var inte ens säker på om jag skulle gå idag. Mådde illa i morse och kunde typ inte äta eller nåt alls. Men sen gjorde jag mig i ordning lite snabbt och stack till bussen iaf. Det är iaf fredag. Ska bli skönt med helg (:


Egoboost!

Skaffat mig ett ex av blondinbellas bok nu. Den kom på posten igår :)
Ska nog ta och lägga mig i sängen snart och läsa några sidor.


TRÖTT


Lite veckorevyn läsning och en kopp kaffe. Precis vad jag behövde nu!


ONSDAG

Dagarna bara rullar på nu när man är i skolan. Det händer inte så speciellt mkt. Efter skolan åker man hem hungrig och trött. Och varje dag läntar man till helgen.
Idag var väl inget undantag heller. Men jag orkade iaf gå en halvtimme i stan innan jag tog bussen hem.
Nu ikv var det tänkt att jag skulle åka och sola, men det blev inte så nu. Tar nog det på fredag kanske. För nu är jag så blek igen, kritvit känner jag mig. Och snart får jag väl ta fram buskrämen också. Har ju varit så skönt att slippa det nu i sommar!

Har bestämt att det blir en lugn kväll. Kanske kollar på tv eller film sen :)


FÖRRESTEN, FICK IDAG REDA PÅ ATT DET ÄR SKOLFOTO PÅ MÅNDAG :(


RSS 2.0