Hos Emmelie nu :)

Sitter just nu inne på Emmelies rum och väntar på att hon ska göra sig klar. Senare ska vi träffa Amanda och Martina och så blir det att handla mat inför ikv. Blir tjejkväll med god mat och mys :) Det gillar vi :D


JAG SER DET SNÖAR, JAG SER DET SNÖAR!

Usch vilket väder! Det verkar som om det aldrig ska sluta snöa :o


hemma.

Stannade hemma ifrån skolan idag för jag mådde inte så jättebra imorse. Skittrött var jag och så hade jag ont i halsen, som kanske inte är så jätteförvånande i tanke med att det typ var snöstorm igår när jag gick hem från bussen. Kanske var det lite vädret också som gjorde att jag stannade hemma idag. Jag menar, vem vill egentligen ut i det här snövädret? ;)
Var iaf väldigt skönt att få sova lite extra och inte behöva gå ut i kylan.
Nu ska jag se om jag hittar nån film jag kan kolla på och sen ska jag göra mej en kopp te och svepa in mej i en varm filt. Mysigt!



Ha det så bra i kylan, puss!

100126.

Permanentrullningen gick väl sådär idag, men jag genomförde den iaf! Luktade permanentvätska i hela skolan typ, haha. Alla från andra klasser klagade på att det stank. Ja, man kan ju inte påstå att permanentvätska luktar gott..
Andra lektionen var samhäll och på sista lektionen hade vi långhårsuppsättning.
Efter skolan sprang jag upp på kicks en snabbis för att köpa puder eftersom mitt gamla var helt slut. Sen mötte jag upp linnea och så blev det solning :)

Just nu sitter jag här med en kopp te och pluggar svenska, inte precis det roligaste jag varit med om. Väntar på att paradise hotel ska börja, typ en timmer kvar ju -.-

sova snart.

Sitter och kollar på paradise hotel och efter det blir det att sooova. Ska upp vid 5 nån gång imorgon ju, sjukt segt är det.
Permanentprov i skolan imorgon också ju, känner på mej att det inte kommer gå speciellt bra. Men får hoppas på det bästa :)

Min helg

Alldeles för lite inlägg denna veckan, inte okej!

I fredags var jag, emmelie, amanda och sofia hos amanda och hade tjejkväll. Mycket trevligt var det, såklart. Åt mat, färgade och fixade emmelies hår och hade allmänt mys :) Måste absolut göras om!

Lördagen blev min slappdag denna veckan. Strövade bara omkring här hemma och kollade lite film och så.

Idag blev det att åka upp till växjö. Spenderade hela dagen där på kalas för att fira min kusin som fyller 9 år :)



Bild från i fredags! Sofia färgar emmelies hår x)




100118.

Ny skolvecka - vi gillar det. Hade 2 vanliga lektioner idag, naturkunskap och religion. Efter det hade vi typ nån i-valgrej där man skulle gå runt på skolorna och kolla vad det fanns för i-val. Inte för vi kollade så mkt då (a) Sprang igenom allt snabbt bara för att kunna skriva upp att vi varit på alla skolorna.
Efter skolan blev det stan med Linnea. Hittade en tröja på H&M, fast vet inte än om jag ska ha den eller om jag kanske ska lämna tillbaka den. Vi får helt enkelt se ;)
Tog bussen hem vid 4 och sen väntade massa plugg hemma. Inte okej!

Nu blir det Paradise Hotel :)
Vi hörs! ♥






Plugg.

Nu ska jag läsa en bok. På engelska. Fyfan. JAG DÖÖR.


Dålig uppdatering, jotack jag vet.

Internet krånglade för mej i torsdags och sen har jag inte orkat uppdatera dagarna efter det heller. Dåligt, jag vet! Men ni har inte missat nåt speciellt precis, jag lovar ;)

Men igår hade jag, Linnea och Johanna tjejkväll. Tanken var att vi skulle fira mej eftersom jag hade fyllt år i veckan. Jag kan väl dock inte påstå att det blev så mycket firande men vi hade supermysigt iaf! Åt god mat och så :) Haha, "god mat" låter som värsta restaurangmaten, men vi åt, ööh.. pizza. Fast det är ju gott ;)
Sen sov Linnea och jag hos Johanna. Somnade nog innan dom, för dom var asdryga och skulle bara kolla massa youtubeklipp och skit, suck.
Linnea och jag åkte hem idag sen nån gång runt 1-2. Resten av dagen har mest bestått av slapp för min del, skönt :)

100113.

Helt okej dag, lika j*vla tråkig som alla andra dagar. Men superskönt med sovmorgon, verkligen! :) Det enda som är bra med vårt schema..

Har precis duschat och så och nu sitter jag här med ansiktsmask i fejjan. Men ska gå och tvätta bort det nu, haha. Sen ska jag krypa ner i sängen och sova, för imorgon ringer klockan runt 5. Dryyygt.


Pusshej, godnatt!

MIN FÖDELSEDAG!

Fyller 17 idag, men det känns som vilken ramdom dag som helst. Dagen började iaf med att familjen kom in och väckte mej på morgonen vid halv 6 och firade mej med presenter och frukost på sängen.
Tog bussen till skolan sen vid 7. Sjukt drygt med skola på födelsedagen!

Nu ikv blev det god mat och fika med familjen för att fira mej lite mer ;)

Just nu sitter jag här och kollar på Paradise Hotel. Går väl säkert och lägger mej efter det.

11 januari.

Det spelade ingen roll att jag var duktig och la mej tidigt inatt, jag kunde verkligen inte somna. Jag låg och vred och skruvade på mej i fleera timmar. Fatta vad trött jag var när klockan ringde. Riktigt jobbigt var det att stiga upp!

Skolan kändes som en evighet idag verkligen. På sista lektionen hade jag så ont i huvudet så den typ kunde sprängas eller nåt. Var verkligen en lättnad att få komma hem sen :)

Nu ska jag kolla på Paradise Hotel och sen blir det att sova.
Imorgon är det ju min dag, haha :)

p u s s

Sista dagen på lovet!

Trots att det är sista dagen på lovet har jag faktiskt haft en riktigt bra dag. Släkten har varit här och firat mej eftersom jag fyller år på tisdag. Alltid trevligt att träffa släkten, speciellt när det är mej vi firar! ;) Fick mest pengar och så. Man klagar ju inte precis, alltid bra med lite extra pengar i fickan :)


Skolan börjar ju imorgon, pallar verkligen inte -.- Vårt schema ska vi ju inte bara prata om, allvarligt talat - DET SUGER! Hur jag ska klara mej, det vet i tusan.
Bäst att jag lägger mej snart, ska ju upp vid typ 5 imorgon (n)

Puss, sov gott

HOS LINNEA IGÅR :)

Hade det kalasmysigt igår! Riktigt fredagsmys med bak och teve :) Kunde knappast varit bättre.. eller ja, vi hade ju inte behövt glömma kakorna i ugnen :o Men man kan ju inte förvänta sej nåt annat när det är mej och Linnea det handlar om ;)

Gör mig i ordning!

Springer runt här i huset och gör mej i ordning samtidigt som jag lyssnar på hög musik. I like it!
Drar mig bort till Linnea ikv, blir väl typ tjejkväll :) Mysigt!

Bytt till telenor!

Mitt telenorkort kom idag på posten. Har nytt nummer nu, så ni som känner mej och vill ha det nya får höra av er! :) 

 

100106.

Blev aldrig så att jag träffade Emmelie idag, får helt enkelt bli en annan dag :) Ist var jag hemma själv och då tvingade jag hit Linnea så hon kunde sällskapa mej lite. Alltid lika trevligt att umgås med den tjejen, kvittar vad man gör :)

Har precis kollat på film med familjen nu, mysigt! Funderar faktiskt på att krypa ner i sängen nu och se en film till :)
Hörs imorgon, godnatt! ♥

EMMELIE :D

Blir förmodligen att åka till Emmelie imorgon, så nu passar det bra med en emmeliebild :)


100105.

Steg upp tidigare imorse än de senaste dagarna. Kan ju inte sova bort alla dagar :) Mest var det väl för att jag skulle hinna göra mej i ordning, för sen skulle jag in till körskolan och köra. Det gick väl bra tkr jag :) Det kanske inte är helt omöjligt för mej att lära mej köra ändå. Eller iaf får jag inte hoppas det, för om exakt 1 år och 1 vecka fyller jag 18 och då ska jag banne mej kunna köra! :D

Nu ska jag snart bort till mormor och fira henne på födelsedagen.

puss, vi hörs sen ♥

Syster och jag har bakat!

Jag och Hanna fick för oss att vi skulle baka ikv och så blev det :) Jag bakade morotskaka och hon chokladkaka. Om jag ska vara ärlig så blev ju hennes mkt finare.. Men vi har inte smakat på dom än och det kan ju vara så att min är godare, haha. Det är ju insidan som räknas, som man säger :)




haha, skratta inte ;)


Skönt med slappdag :)

Vaknade ganska sent idag, alltid skönt med sovmorgon ;) Om en vecka är det ju slut med det för då börjar skolan -.-
Hade en riktigt slappdag idag, som mest bestod av att sitta i soffan och mysa framför några filmer.
Hoppas på att det blir en mer händelserikdag imorgon, fast har inga planer än. Får helt helt enkelt se vad som händer ^^

Dålig uppdatering.

Haft ganska fullt upp de sista dagarna så uppdateringen kommer först nu.

På nyårsafton kom iaf Linnea, Johanna och Emmelie hit :) Åt god mat och hade det supermysigt! Dock var Emmelie tvungen att åka tidigare, som var riktigt synd /: Men vi andra fortsatte så klart partaja utan henne sen ^^ Det blev en lång kväll och vi var riiiktigt trötta när vi äntligen skulle lägga oss..




RSS 2.0