Ny tröja

Har glömt att visa er den här tröjan som jag köpte innan jul. Den är så mysig och fin. Älskar den! Den kommer från nelly.com och du hittar den HÄR.
 
 
 
 
 

 
 
 
 

 
 

JULNAGLAR

OPI The Impossible 

+

 
Today is a good day
 
 

TILL NYÅR

Inte hittat en nyårsklänning än? Här är tips på 4 klänningar som skulle passa bra till nyår. Vilken är din favorit?
 
 
 
New Years Eve
 
KLÄNNING 1 / KLÄNNING 2 / KLÄNNING 3 / KLÄNNING 4
 
 

Tenta om en vecka

 
Idag får bli en riktig plugg-dag! Har inga föreläsningar idag, så ska passa på att försöka plugga så mycket jag kan och orkar. Tentan är nästa måndag och det är den sista för detta året. Just nu vill jag bara att tiden ska gå fort och få det gjort, så jag kan åka hem till familjen och fira jul. 
 
 

NYTT

Förra söndagen drog jag in till stan för att julhandla lite. Tanken var inte att köpa saker till mig själv, utan att få lite julklappar köpta. Jag fick 1 julklapp köpt och resten var saker jag köpte till mig själv, bland annat det här nedan: 
 
 

RSS 2.0