tröja från la redoute


fram                                              bak


Mobilinlägg - Är i Växjö för att fira min ...

2012-01-28_18_46 (MMS)

Mobilinlägg - Är i Växjö för att fira min kusins 11-årsdag. Just nu sitter vi och spelar scooby doo-spelet. Rätt kul ändå, haha.


dålig uppdatering eftersom..

Jag vet att det inte blivit mkt inlägg på den senaste tiden.. Förlåt för det! Har haft mkt att tänka på och har känt att jag inte rikigt har hunnit med bloggen. Dessutom har min stora dator där jag har alla program och bilder, blivit helt knäpp. Ska se om det hjälper att formatera om den. Men tar så extremt lång tid att föra över alla bilder och grejer till externa minnen. Tur då att jag har en reservdator!

firat mig ;)

Vi hann aldrig fira mig med släkten förra veckan när jag fyllde år, så de kom hit igår. Kul med lite kalas, särskilt när man själv blir firad.. ;)


Mobilinlägg - förlåt för min usla uppdater...

Mobilinlägg - förlåt för min usla uppdatering! men förra veckan var långt ifrån den bästa och denna har inte heller börjat särskilt bra. är påväg hem från stan nu, hade några ärende att fixa. när jag kommer hem ska jag svara på lite kommentarer från er iaf. och snart är jag tillbaka som vanligt igen ;)


19


praktik?

Har egentligen praktik på onsdagar men nu är jag helt plötsligt utan praktikplats. Så man kan väl säga att jag var ledig idag. Måste hitta nåt innan nästa onsdag..
Åkte in till stan ändå och åt lunch med malin :) Sen kollade jag i affärer och handlade lite nödvändigheter.

tisdag

Bara en lektion idag, men det var nog jobbig ändå. Funderar på att hoppa av den kursen, för jag har ändå tillräckligt med poäng. Men jag vet inte vad jag vill bli eller om jag ska läsa vidare till nåt?! Hmm.


hade tråkigt imorse, haha.

-

Hot Chelle Rae - I Like It Like That (feat. New Boyz)

Mobilinlägg - fick plötsligt lust att baka...

2012-01-09_18_06 (MMS)

Mobilinlägg - fick plötsligt lust att baka något, så nu håller jag på att baka chokladmuffins :) just nu är dom i ugnen, men snart ska dom tas ut och få bli smakade.


one tree hill

Ligger i sängen och kollar på några gamla avsnitt av one tree hill. Mysig söndag!

söndag



Så var det söndag igen.. sista dagen på jullovet nu då. Ska verkligen njuta av den sista ledigheten! Sen är det en termin kvar att ta sig igenom. Fast kommer nog bli ganska chill, har bara frisörämnen kvar nu och på fredagar är vi helt lediga! :)) 


länkbyte

Kika in på den här tjejens blogg.. ;) Tryck på bilden för att komma till bloggen.


2012


trevlig kväll

Hade en supermysig kväll igår med två toppentjejer. Vi lagade mat, pratade strunt och hade allmänt trevligt. Kunde inte blivit mycket bättre :)


2 sanningar om mig..


Jag är dålig förlorare när det gäller sällskapsspel


Jag spelade blockflöjt när jag var liten


Mobilinlägg - just nu är vi hos mormor och...

Mobilinlägg - just nu är vi hos mormor och morfar för att fira mormor lite. Snart blir det lite fika :)


bio med martina! :D


BRUNETT

Har inte visat er min nya hårfärg än. Martina och jag färgade varandras hår förra veckan.. och nu är jag brunett igen!  


nyduschad

Precis tagit en lång och varm dusch. Härligt. Nu ska mina torra händer få sig en rejäl omgång med produkter från mary kays serie satinhands.

Mobilinlägg - är inte trött riktigt än, så...

2012-01-03_22_28 (MMS)

Mobilinlägg - är inte trött riktigt än, så jag och syster sitter uppe och spelar super mario, haha! Fast vi är inte överdrivet seriösa, typ dör hela tiden, iaf jag.. Men sjukt kul är det.


om nio dagar

Jag har nio dagar kvar som 18-åring sen fyller jag och påbörjar mitt sista år som tonåring! Känns sjukt läskigt faktiskt. Och om mindre än ett halvår tar jag studenten. Sen vet jag inte vad som händer.. Har inte kommit underfund med vad jag vill bli och jobba som. Men vad som än händer ska jag göra det här året till det bästa.


r-a-s-t-l-ö-s

Usch va tråkigt väder det är ute. Och usch va tråkigt jag har. Finns absolut ingenting att göra. Kommer snart börja klättra på väggarna. Fast jag skulle ju kunna städa mitt rum, det behövs verkligen. Men jag tror jag skippar det ändå. Kanske ska träna lite och börja året med att vara nyttig? ;)

glömt visa er.. !

Fick den här klänningen efter att jag varit på nelly catwalk. Har hängt i garderoben ett tag nu och jag har bara glömt att visa er den. Fin va?! Dessvärre är den några centimeter för lång, men det går väl att ordna ;)


1 januari 2012

Hej, hur mår ni idag? Jag är ganska trött, så tänkte bara att jag skulle skulle slänga in ett snabbt inlägg och säga gott nytt år :) Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla några avsnitt true blood.


RSS 2.0