färgat håret

Började tröttna på min tråkiga bruna färg, så förra helgen tog jag tag i saken och slängde i en färg. Lite mörkare och lite rödare. Trivs faktiskt bra i det :)


gratis är alltid bra


Fick de här två paketen hemskickade i början av veckan. Det är kosttillskott som ska motverka oren hud.
Nu har jag inte så överdrivet mkt finnar och så, men bättre kan det väl alltid bli. Frågan är nu om det verkligen bli bättre eller om det finns en risk att det kan bli sämre om man har otur. Någon som har erfarenhet av den här sortens kosttillskott?

Mobilinlägg - Kom precis in efter att ha s...

Mobilinlägg - Kom precis in efter att ha suttit ute i solen. Är ledig idag och solen skiner, hur underbart är inte det liksom? Ska nog försöka sätta mig med projektarbetet en stund nu, eller nåt sånt. Ska iaf inte slösa bort min tid på att inte göra någonting alls :)


studentklänning

I veckan kom min studentklänning. Den är så söt! Och passade perfekt ;)


tips för håret!

Tycker du om att ha håret uppsatt? Använd snoddar i tyg och utan metallplatta för att minska slitaget på håret. Man kanske kan tro att man inte sliter på håret när man bara har det uppsatt i en tofs, men det gör man. Försök att ändra placering på tofsen ibland, så att du inte sliter på samma ställe av håret hela tiden.. :)


bokat & klart!


Om två månder. Turkiet. 5-stjärnigt.

Mössan har kommit!


Nu känns det läskigt nära..

Mobilinlägg - Har varit i Kalmar hela dage...

Mobilinlägg - Har varit i Kalmar hela dagen och framförallt på Ikea. Hittat massa grejer till rummet. Än så länge har jag bara lyckats skruva ihop ett sängbord. Klurigare än vad man kan tro! Resten blir väl imorgon.. Nu ska jag sova. Imorgon är det kundpass i skolan som gäller. Godnatt!


hittar fynd hemma

För ett tag sedan hittade jag den här väskan, som legat i en av mammas gamla lådor uppe på vinden. Inte helt fel att hitta gömda fynd i sitt egna hus ;) Kommer nog funka bra till nån outfit i vår/sommar.


RSS 2.0