KLÄNNING FRÅN DRY LAKE

klänning
 
dry lake
 
Den här fina klänningen är det senaste tillskottet i min garderob. Har tittat på den länge, men har varit lite för snål för att köpa den. Men när jag sedan såg att den fanns på Bubblerooms rea var jag tvungen att slå till. Efter alla rabatter dragna fick jag den för ca halva priset = riktigt kap. Igår kom den hem i brevlådan och den är såå fin. Är riktigt nöjd med mitt köp. ♥

För jag har tagit min examen ...

Hej igen bloggen! Det var sisådär ett halvår seden jag sist uppdaterade något här, men skolan har tagit mycket tid och jag har varken haft tid/ork för att blogga. Men nu, för en månad sedan för att vara exakt, har jag tagit min examen. Det känns konstigt och lite overkligt att jag nu faktiskt är klar med min utbildning. Dessa tre år gick så fort! För tillfället sommarjobbar jag på en kommunikationsavdelning, men framtiden är fortfarande oskriven. 
 
gynning jewerly
En av flera fina examenspresenter som jag fick på min examen ♥
 
 
 

RSS 2.0