löördag :)

Grillkvällen igår var mycket trevlig. Orkar inte direkt gå in på några detaljer men kul var det och många skratt blev det :)

Idag blev det en slapp förmiddag, mest bara ligga och slöa och göra något alls. Men lite solning ute hann jag allt med.
Senare på kvällen kom Linnea hit och så grillade vi och sånt mys ;D



Ikväll blir det fredagsmys? (:

Skolan på fredagar är så irriterande sega. Jag har inte ens slutat än, 2 lektioner återstår. Franska och kemi /:
Antagligen kommer jag inte hem förrän om 3 timmar.

Ikväll blir det att grilla med klassen, en sista grej som klassen gör tillsammans typ :p
Inte många dagar till skolavslutningen nu ju :o Känns på ett sätt skönt men på ett annat sätt känns det ganska sorgligt. Till hösten kommer klassen vara helt splittrad och då ska man börja gymnasiet.

Skriver kanske ikväll om hur grillkvällen var :)

kram emma ♥

torsdag

Kunde inte skriva inlägg igårkväll pågrund av att internet inte funkade :s
Det blev strömavbrott under sista lektionen när jag var i skolan igår och det var det sen i flera timmar när jag var hemma också. Dessutom var det dålig täckning på mobilen, fattar inte varför men så var det. Sen när elen kommit tillbaka så funkade inte internet alls. Som tur var kom Linnea och underhöll mej lite :)

Sitter i skolan nu och har so. Slutar lektionen om några minuter sen har vi 2 lektioner till innan vi slutar.
Sen ska jag hem och ta det lugnt. Är ganska trött för jag fick stiga upp extremt tidigt eftersom jag skulle in till stan och spänna tandställningen som jag snart blir av med! 23 juni om man ska vara exakt :D


onsdag

Hej alla kära bloggläsare!

Sitter just nu i skolan och segar vid datorn. Har faktiskt varit duktig och lämnat in alla arbeten redan, så jag har inget att göra nu.
Slutar snart den här lektionen och så ska vi ha svenska sen då.

Ikväll blir det nog att slappa och bara ta det lugnt. Skriver kanske något mer inlägg då om jag får tid.

puss på alla :*


löshåret kom idag :D

Typ bara varit i skolan idag. Fått veta att vår dans blev struken från skolshowen. På ett sätt bra eftersom vi inte var färdiga med den eller nåt alls. Men känns ändå lite tråkigt. Men så är livet!

När jag kom hem såg jag att löshåret kommit. Måste klippa det för det är lite för långt :p Kan ju passa på på måndag då jag ändå ska till frissan.





måndag = ny skolvecka /:

Blev inget nytt inlägg igår, förlåt för det :$ Jag hade bara inte tid till det.

Skola igen nu, efter 4 dagars ledighet. De 4 dagarna behövdes verkligen!
Seg skoldag med franska, engelska, fysik, hemkunskap och matte. På hemkunskapen fick man göra vad man ville så Stina och jag bakade chokladbollar, gooott :D Fast vi orkade inte äta upp alla, haha.

På kvällen blev det in till stan och kulturskolan, för min sista sånglektion för terminen.


puss på alla snygga bloggläsare!


hej snyggingar ;)

Nästan sovit bort hela dagen. Kan bara vara så skönt att stanna kvar i sängen ibland. Sovmorgon gillar vi :)
Men jag har iallafall hunnit med att fixa ny design på bloggen, vad tycks?
Ikväll blir det far- och dotterkväll eftersom de andra är iväg. Vi ska äta tacos och kolla på skräckis hade vi tänkt oss, trevligt värre (;
Nu tänkte jag vara lite duktig och plugga, hehe.

hej allihopa!

Tänkte att jag skulle bli lite bättre nu på att skriva inlägg oftare.
Förmiddagen blev ganska slapp för min del. Var ute i solen runt 12-1 och försökte förbättra brännan. Det kan verkligen behövas!
Klockan 3 stack jag till Linda. Det var mycket trevligt det. Vi sjöng sing star och bakade, haha :)
Nu tror jag snart att jag ska börja skriva på några skolarbeten eftersom de ska vara klara nästa vecka och jag har myyycket kvar att göra.

PUSS PÅ ER

hej på er! :)

Äntligen onsdag, betyder att den här skolveckan är över eftersom vi är lediga tors-sön.
Men det blir inte så mycket slapp i helgen nu, eftersom det är massa arbeten som ska lämnas in i skolan nästa vecka. Sjukt segt är det :/

I helgen var jag på öland med familjen för att fira mamma på sin födelsedag och så. Vi bodde på Strand hotell i Borgholm. På lördagskvällen fick vi trerätters, mycket trevligt det. Senare var det studentbal där, sjukt fina var de allihop!
På söndagen bar det hemåt. Vi stannade i Kalmar och kollade lite i affärer. Jag köpte ett rött linne/tunkia. Otroligt nöjd med den!

Måndagen blev det att åka in till stan med Linnéa. Hittade faktiskt en skolavslutningklänning på h&m. Skönt att ha det inhandlat nu :)

Nu ska jag snart städa mitt rum för ikväll kommer lite folk och så ska vi fira mamma lite.

HA DET BRA :D



RSS 2.0