Mobilinlägg - har varit för trött för att ...

Mobilinlägg - har varit för trött för att uppdatera ;) men var iaf på halkan i onsdags. Har varit ganska nervös inför det. Men det gick bra. Och jag kan bara instämma med alla som sa att det skulle vara kul. Det var det verkligen! Nåt som kanske inte är så kul kanske, är att det snöar för fullt nu. Seriöst? Vi är ganska trötta på snö nu. Var inte våren påväg?


Mobilinlägg - sitter på bussen, är påväg h...

Mobilinlägg - sitter på bussen, är påväg hem. Är så sjukt hungrig. Och då har man inte direkt nån fantasi. Så det här inlägget blev ju ganska onödigt. Haha


helgen.

Blev upp riktigt tidigt i lördags. Jag och några andra skulle hjälpa 3:orna med deras projektarbete, modevisning. Vi skulle hjälpa till lite i salongen med håret och så, men när jag kom var typ alla redan klara. Men men, vi fick iaf se modevisningen gratis. hehe.
Sen efter bar det av mot emmelie med tjejerna. Blev fondue och mello. Myyysigt. Eller ja, vissa av oss kanske tyckte att jag var lite jobbig då och då, men det är sånt man får ta när man umgås med mig ;)

Och idag har jag väl inte gjort så mkt. Försökte plugga lite, men det blev ju inte så mkt av det.
Nu blir det big brother!

FREDAG!

Äntligen helg! Veckan har varit lång och jobbig. Muntlig redovisning, simtest och prov har stått på schemat för denna veckan. Men idag var ganska soft. Började iofs med ett prov, men det gick bra :) Sen svenska i några minuter och sen skulle vi gå till konserthuset och lyssna på föreläsningar om unga entreprenörer. Bland annat höll Blondinbella en föreläsning.
Och när jag kom hem låg Dannys skiva och väntade på mig. hihi.
Nu ska jag bara ligga och slappa hela kvällen för imorgon blir det upp tidigt. Fyfan.


Mobilinlägg - det var verkligen inte min d...

Mobilinlägg - det var verkligen inte min dag igår. Allt gick fel och internet funkade inte när man kom hem. Kul -.- det enda positiva var att vi fick reda på att vi skulle slippa sista lektionen på måndagar efter nästa vecka. Sitter för tillfället på bussen till skolan. Har muntlig redovisning i engelska :( hoppas det går bra och att dagen är bättre än igår!


VÅR

Soligt och fint väder det har varit de senaste dagarna, ellerhur? Helt underbart om våren kan komma snart ;) Köpte ju vårjacka och skor förra helgen. Längtar efter att få använda vårkläderna!


slut på lovet.

Lovet gick fort, mycket fort. Kanske känns det så eftersom jag låg hemma sjuk de första dagarna på lovet :/ Sista dagen på lovet, i söndags då, spenderade jag i kalmar. Lite kläder och så blev inköpt, bland annat vårskor och vårjacka! Kanske visar er senare, om jag pallar :)
Och igår började skolan igen då. Sovmorgon fick jag inte ens eftersom jag skulle till tandläkaren :( Men hade iaf inga hål och det är ju nåt som är positivt.
Ska snart dra till skolan nu. Har sovmorgon idag. Woho! Hade jag inte haft det hade jag nog varit ganska död nu. Är redan skoltrött efter en dag.
Påsklov nu, tack.

RSS 2.0