-

 
-
 
Klicka på bilden för att se vart allt kommer ifrån.
 
 

Gårdagens

Jacka, H&M. Tröja, Forever 21. Sjal, Vero Moda.
Byxor, Vero Moda. Skor, Skopunkten.
 

Förkylning + nya skor

I fredags hade jag min första skrivning, en överdagenskrivning på 4 timmar.. Var helt slut i huvdudet efteråt. Men såklart blev det tentafest med klassen sen på kvällen. Jag gick dock hem ganska tidigt då jag kände mig hängig. Nästa dag var jag genomförkyld!
 
I söndags trotsade jag förkylning och feber och åkte och shoppade lite saker till lägenheten. Gick även in på skopunkten för att köpa ett par nya boots. Kom ut från affären med 3 par! Kunde inte bestämma mig för ett par och kunde inte då heller motstå deras "ta 3 betala för 2", så 3 par skor fick det bli tillslut.
 
 
 
 
 
 

Visste du..?

 
♥ Jag har aldrig färgat mina ögonbryn, men brukar fylla i dem med ögonpenna
 
♥ Jag är ganska stökig av mig, lägger saker där jag står, stänger inte lådor efter mig osv..
 
♥ Min syster är 3 år yngre än mig, men folk brukar alltid tro att det är jag som är lillasystern
 
♥ Jag har både körkort och egen bil, men jag tycker det är riktigt tråkigt att köra bil
 
♥ Jag följer många tv-serier (alldeles för många) 
 
 

Lördag

Godmorgon! Hur mår alla idag? Jag mår toppen. Det är väldigt skönt att vara hemma över helgen. Kan bli lite ensamt i lägenheten efter ett tag, hehe. 
 
Igår var jag på ett kalas och idag väntas ett kalas till. Varför ska alla i släkten typ fylla år samtidigt kan man undra? Det bästa med kalas är ju i alla fall att man får god mat :) Sen är det ju såklart trevligt att träffa alla! 
 
 
 

4 från London

 
 

Halsont

Har haft en riktigt rolig nollningsvecka som avslutades igår med en fullspäckad dag. Men det har satt sina spår.. Har så ont i min hals och känner mig småsjuk idag. Har tagit det lugnt hela dagen och försökt friskna till så gott som möjligt. Med lite sömn, te, halstabletter och glass så ska det nog gå!
 
 

hej kära vänner..

Nu kommer ett tråkigt inlägg med bara text och inga bilder, men jag villbara säga att jag lever och att bloggen inte har gått under.
 
Har börjat på Linneuniversitetet och det har varit mycket att göra för mig den senaste tiden och bloggen har kommit i kläm. Jag har dessutom flyttat till Växjö i samband med att jag börjat plugga. Jag fick nycklarna i måndags och börjar få ordning på allt nu. Det är fortfarande lite kvar att göra i lägenheten och lite saker som behöver fixas. Kommer visa bilder på min lilla lägenhet någon gång i framtiden. Fick även igång internet i lägenheten igår så kommer försöka blogga så ofta jag kan.
 
Ha det bra, puss & kram ♥

RSS 2.0