Mobilinlägg - Är sjukt trött nu, så sängen...

Mobilinlägg - Är sjukt trött nu, så sängen får det bli! Har varit en ganska jobbig dag. Men jag har iaf fixat apu-plats. woho! Imorgon är det ju valborg. Då bär det av till mörrum och sen får vi se vart kvällen slutar ;)


Mobilinlägg - mitt försök att vara aktiv h...

Mobilinlägg - mitt försök att vara aktiv här misslyckas ju hela tiden. Ingen aning varför ;) hade iaf påsklov förra veckan. HELT UNDERBART. och fint väder har vi ju haft! Kändes nästan som sommarlov. Men det är ju bara några veckor kvar nu. Och jag som inte ens fått nåt sommarjobb. Dåligt emma, dåligt..


HELGEN.

Säg mig, när uppdaterade jag senast? En hel evighet sen sist. Har inte varit på humör och funderade på att lägga ner bloggen. Men det gjorde jag inte, är ju alltid skönt att få skriva av sig ibland :)
Tänkte att jag kunde sammanfatta helgen som var nu, eftersom det hände en hel del.


+



+






På fredagsmorgon hade jag uppkörning och klarade det. Woho! Gissa om någon var glad eller? :D
På eftermiddagen i skolan hade vi sedan egen hårvård och då fick jag mitt hår slingat.

I lördags blev det upp riktigt tidigt. Klockan 7 skulle vi bege oss mot Elmia i Jönköping. Var jättekul och intressant. Fick se häftiga visningar och kika lite på skol-sm. Självklart blev lite produkter handlade för billigt pris ;)
Kanske lägger in några bilder sen om jag får tag i några.

I söndags körde jag in till stan med syrran för att se den där lingonfilmen. Mycket trevligt!  


RSS 2.0