Outfit: allt från h&m

 
Outfit: H&M
 
 

Onsdag

Idag har vi jobbat på bra med vårt arbete och rapporten har börjat ta form nu. Vi träffades på biblioteket vid 10 och höll på till ca 16. Vi ska träffas lika tidigt imorgon och förhoppningsvis kan vi jobba lika aktivt då. Och eftersom det går så bra med rapporten så hade jag tänkt åka hem och träffa familjen i helgen. Mys! 
 
Förresten, idag skulle jag och en klasskompis hämta ut en tenta i studentreceptionen. Tentan gjorde vi innan jul, så det var ju ett tag sen. Först hade vi bara inte orkat hämta den, men sen har vi lyckats komma två gånger då de inte har haft öppet. Förra gången kollade vi noga vilka tider de skulle ha öppet. Så idag gick vi dit innan lunchtid eftersom de skulle ha öppet då, för att hämta våra tentor och möts av en post-it-lapp där det står att de har stängt. Jaha, fjärde gången gillt nästa gång då? Vi ska prova imorgon, så hoppas de inte hittar på nåt lurt då.. hmm. 
 
 
 
 
 

Tisdag

Vi har just nu ett fältarbete i skolan där vi ska studera en organisation och kolla på kommunikationen och kulturen. Jag och min grupp hade möte med swedbank idag och det gick jättebra! Därefter fikade vi en stund och snackade om hur vi skulle fortsätta med vårt arbete. Det ska tillslut bli en rapport på 20 sidor och den ska in nästa vecka. Så denna veckan får vi jobba hårt.. Ska träffas imorgon och börja skriva lite. 
 
Är riktigt trött ikväll. Tänkte lägga en ansiktsmask nu och sedan kolla på några avsnitt av Grey's Anatomy. Perfekt tisdagskväll. 
 
(japp, skulle behöva fixa naglarna också..) 

++

 
Date night
 
 
 

New in från Ur&Penn

Gick inom ur&penn idag och hittade dessa smycken, ett halsband och ett armband. Där hittar man ju alltid billiga smycken och just nu hade de alla för 25 kr st. Så fick dessa två för endast 50 kr. 

Nya toppar

När man fyller år, så får man ju ett presentkort från nelly.com, så jag passade på att använda det och beställa lite nya toppar. För ett tag sedan fick jag paketet hem i brevlådan och jag är så nöjd med mna köp! 
 
 
 
 
 
 
 
 

RSS 2.0