söndag

Sådär, nu var den här dagen över och imorgon börjar skolan igen.
Har haft en ganska lugn och skön söndag. Var en runda hos farmor och farfar för att klippa farfar. Sen nu ikv har jag kämpat med ett skolarbete som ska vara inskickat till imorgon. Blev klar nyss, så nu blir det sängen. Godnatt!

vad jag köpte igår



godmorgon godmorgon!

Redan lördag.. sportlovet börjar närma sitt slut. Vad händer idag?

Mobilinlägg - Var ju i stan en runda idag....

Mobilinlägg - Var ju i stan en runda idag. Hittade i princip ingenting. Tråkigt :( Bara lite småsaker.. Kan visa er imorgon. Just nu sitter jag hemma hos linnea. Har precis klippt henne och nu blir det lite tvmys :)


torsdag

Härligt väder det varit idag. Massa snö har töat bort och kvar är bara några fläckar med snö lite här och var. Våren är på gång, eller? ;)
Men har inte tagit ett steg utanför dörren, lite dåligt av mig. Har varit hemma och sällskapat min syster och mor som är sjuka. Har själv känt mig lite hängig faktiskt. Hoppas jag inte blir sjuk nu :(
Men imorgon måste jag ta mig nånstans, blir rastlös här hemma. Kanske åker in till stan en runda?

Mobilinlägg - ska sticka till praktiken nu...

2012-02-21_11_28 (MMS)

Mobilinlägg - ska sticka till praktiken nu! Duktig jag är, som egentligen har sportlov denna veckan ;)


Mobilinlägg - har haft en ganska tråkig sö...

fxcam_1329681867 (MMS)

Mobilinlägg - har haft en ganska tråkig söndag, inte gjort så mkt alls. Ungefär så som söndagar brukar vara.. Men nu sitter vi och kollar på Big Brother. Äntligen lite underhållning på kvällarna när man inte har nåt att göra ;)


löördag

Ska ha en ta-hand-om-mig-själv-dag. Har börjat med en varm dusch och nu håller jag på att göra naglarna fina :) Sen blir det nog ansiktsmask.


uppdatering?

Vart har jag hållit hus? Det kan man undra med den här usla uppdateringen..
Hade iaf min andra praktikdag på kicks igår. Faktiskt ganska kul. Finns alltid mkt att göra, så det blir aldrig långtråkigt.
Imorgon är sista skoldagen innan sportlovet. Woho! Ska bli skönt med lite lov nu. Men vet att jag kommer få kämpa mkt med projektarbetet då..

Mobilinlägg - sitter på wayne's och fikar ...

2012-02-06_16_33 (MMS)

Mobilinlägg - sitter på wayne's och fikar med flickorna. firar vår fina Martina på hennes 19-årsdag :)


Outside my window


Mobilinlägg - Linnea kom ju som sagt till ...

Mobilinlägg - Linnea kom ju som sagt till mig i fredagskväll. Väldigt trevligt, som alltid. Vi träffas inte lika ofta nu som förut, känns det som, vilket är synd :( Så det var välbehövligt med en riktig emma&linneakväll ;) Hon åkte hem idag nån gång på eftermiddagen. Efter det har jag inte orkat göra nåt vettigt alls. Chillat och myst i soffan framför tvn typ. Nu blir det sängen, godnatt!


ÄNTLIGEN FIXAT PRAKTIKPLATS!


fredag!

Äntligen fredag igen! Fast för mig känns det alltid som att det är fredag redan på torsdagen, eftersom vi är lediga på fredagar :) Det är inte så dumt det!
Har iaf lovat mig själv att jobba med projektarbetet några timmar idag, så det hade jag tänkt göra nu.
Och ikv kommer linnea hit och sällskapar mig :)

glöm inte värmeskyddet!


Kom ihåg att alltid använda en värmeskyddande produkt innan du använder plattång, fön eller andra värmeverktyg.
Just nu använder jag mig av Ghds "Heat Protect Spray".

RSS 2.0