b & j's.. :)

Har varit en riktigt tuff dag idag. Suttit och skrivit högskoleprovet hela dagen. Måste säga att det är så skönt att det nu är gjort. Och eftersom jag varit så duktig idag, ska jag unna mig lite glass.

MIDSEASON SALE

Nelly.com har just nu MIDSEASON SALE. Och så fort det är nån rea, sitter jag där och bläddrar bland grejerna. Här är några godingar jag hittade. Kanske man skulle klicka hem nåt? 
 
 

Pluggar?

Sitter just nu och pluggar in lite matte och svåra ord. På en lördag? Haha ja. Ska nämligen skriva högskoleprovet och det är nästa helg. Känner mig lite ringrostig, var ju ändå ett tag sedan man satt i skolbänken. I slutet av trean var det inte så mycket plugg alls. 
 
Någon mer som ska skriva högskoleprovet? 
 


.

 
Dream
 
Tröja, nelly.com. Kjol, cubus. Väska, H&M. Skor, nelly.com.
 

Dagens


Måndag - ny vecka

Hej finisar, hur mår ni? Haft en bra helg? Min helg har varit väldigt bra faktiskt. 
 
Just nu sitter jag och slöar framför datorn, har så tråkigt! Funderar nästan på att städa lite, bara för att få något att göra. Eller plugga lite kanske (inför högskoleprovet). Men slutar säkert med att jag sätter mig och kollar på nån tv-serie. Brukar bli så när jag är hemma själv.. 

2 saker du kanske inte visste om mig..

 
- Jag har använt samma tandkräm i flera år, Acta, eftersom det är den enda jag gillar.
 
- Jag har ett twitter-konto, men är inte särskilt aktiv där. Men har bestämt mig för att jag ska börja använda det mer. Vill ni följa så heter jag emmapettersson_.

Veckans shopping

Tröja, Gina tricot 
Krage, H&M 

RSS 2.0