veckan som gått

Känns som den här veckan har gått sjukt snabbt! I måndags kände jag mig inte så bra, så stannade hemma från skolan. Så blev ju lite långhelg för mig där. På praktiken i onsdags fick jag börja en timme senare än vad jag brukar och sen mitt på dagen skulle vi ha mössprovning på skolan. Så där gick ju någon timme på praktikdagen. Och på torsdagar slutar vi ju alltid tidigt, vid 11 :) På eftermiddagslektionen i fredags, hade vi fredagsmys med film och godis! Igår tog jag och några vänner en roadtrip ner till lund. Mycket trevligt, måste jag säga. Och idag då, så har jag gjort klart ett svenskaarbete som skulle varit klart den här veckan. Sen nu ikv har jag varit iväg och tränat.

 


Mobilinlägg - okej, nu var det ett bra tag...

Mobilinlägg - okej, nu var det ett bra tag sen det kom nåt inlägg här. Har varken haft ork eller lust att skriva. Har varit väldigt mkt nu ett tag. Men ska börja skriva nu igen ;) lovar att det blir uppdatering imorgon! Nu ska jag snart sova, är väldigt trött efter en roadtrip idag med fina flickor :)


S2


Kanske skulle man uppgradera sig från galaxy s till supersnygga s2 i vitt?
Det vore inte så dumt ;)


GODMORGON!

Godmorgon - har egentligen inget vettigt att säga. Har precis gjort mig i ordning och färdig. Ska snart åka in till skolan. Slutar typ 4 idag, buhu. Hoppas vi inte gör nåt jobbigt på sista lektionen för det pallar jag inte..

Mobilinlägg - tyckte dagen gick ganska sna...

Mobilinlägg - tyckte dagen gick ganska snabbt idag. Lite drygt att man var i skolan sådär några timmar innan man började eftersom man inte sett meddelande på fb att första lektionen var inställd. Men som tur var så var jag iaf inte ensam. Vi satt där tre stycken och undrade vart resten av klassen var, haha. Sen hade vi kundpass. Och som vanligt var jag helt slut efter det. Eller är typ alltid trött nuförtiden? Skulle vara skönt att lägga sig tidigt, kanske ska lägga mig i sängen redan nu. Vi hörs imorgon.


helgen

Har varit en ganska lugn och skön helg :) Igår blev det en liten runda på stan. Köpte en ny foundation från make up store. Senare blev det lite kalas med god middag för min morbror. Är ju kalas var och varannan helg nu eftersom alla mina släktingar tydligen är födda i september. Nästa helg är det kalas för min minsta kusin.

en lektion och sen fika!

Möttes av en trevlig överraskning imorse, vår lärare hade skrivit på fb att vår sista lektion var inställd. Hur underbart var inte det liksom? Så blev bara en liten mattelektion idag, som iofs kändes som en evighet. Men efter det blev det iaf fika på coffeehouse med söta tjejer :)
Och idag är det ju fredag för tusan! Vad händer ikv?


plugg

Sitter här och pluggar lite på en uppgift i brudkursen. Har lite sällskap här bredvid som ligger och snarkar och tar upp halva sängen!

praktik igår

Är ju ute på praktik på onsdagar, så var på salongen igår. Var sjukt trött igår, som jag alltid är efter en dag med praktik. Ska försöka komma ihåg att göra lite tidsinställda inlägg när jag har praktik ;)
Och idag är det torsdag vilket betyder väldigt kort dag för oss i skolan, från 8 till 11. Väldigt skönt att få komma hem tidigt och vila upp sig lite.


impulsköp från helgen



Mobilinlägg - godnatt, nu ska jag lägga mi...

Mobilinlägg - godnatt, nu ska jag lägga mig i sängen och sova! Är jättetrött. Imorgon taggar vi för spexfotot. Fick dessutom veta att vår sista lektion är inställd imorgon, så har väl bara en timmes lektion på morgonen och sen ska vi vänta på att fotot ska tas. Sov gott, hörs imorgon ;)


mobilblogg

Idag hade vi skolfoto, hahaha. Är det ens nån mening att försöka bli bra på det? Det var klick, klick och sen var det klart. Jaja, vi får väl se hur det blir ;) och imorgon är det spex. Slutade för en stund sen, vid 4 typ. Vi har haft kundpass, så är helt slut nu! Ska hem och kasta mig i soffan och stanna där hela kvällen. Ska försöka ta tag i att svara påera kommentarer också, såg att det var en del.

nu blir det länkbyte


Klicka här för att komma till bloggen.


90210


Fick hem nya 90210 i veckan, som jag beställt från cdon. Nörd jag är som följer typ alla serier ;)
Men då har man nåt att göra på tråkiga söndagar :)

mobilblogg

Har suttit ute en stund nu. Vilket härligt väder det är! Himlen är typ helt molnfri och solen skiner. Kanske det sista vi ser av sommaren innan hösten är på väg på riktigt. Vad gör ni en söndag som denna?

kvällens outfit


Kom på att jag faktiskt inte visat min blå jumpsuit från nelly efter att jag fick hem den. Men det är så här den ser ut iaf ;)


Mobilinlägg - har varit ute och fått lite ...

Mobilinlägg - har varit ute och fått lite motion ;) nu är det chokladfondue och hemmaspa hemma hos linnea som gäller :)


haha, så söta!


Mobilinlägg - nyss solat en stund. Jag vet...

2011-09-01_11_03 (MMS)

Mobilinlägg - nyss solat en stund. Jag vet, inte bra. Men det är ju faktiskt skolfoto på måndag! Ska snart dra mig hemåt tänkte jag. Hem och mysa framför en film eller nåt ;)


torsdag


Detta är ett tidsinställt inlägg. Går nämligen upp hur tidigt som helst på torsdagar, det är ju enda dagen vi börjar tidigt. Så jag varken hinner eller orkar starta igång datorn då.
Sitter förmodligen i skolan nu och har väl några timmar kvar. Sen slutar vi ju vid 11.  SÅ SKÖNT.


RSS 2.0