Madame Tussauds

 
Här kommer lite bilder från Madame Tussauds. Bättre sent än aldrig ;) 
 

Hemma hos familjen

Jag skulle inte påstå att jag är en ensamvarg. Visst, det kan vara väldigt skönt med lite ensamtid, men i längden blir det väldigt drygt..
 
Efter föreläsningen i torsdags tog jag bilen och åkte hem till familjen. På kvällen drog jag och min syster in till stan eftersom de hade kvällsöppet i ena gallerian med lite erbjudanden och annat smått och gott. Kenza var även där och pratade mode och trender. Jag trodde att jag skulle hitta lite nya kläder, men jag var väldigt trött så var inte särskilt shoppingsugen. 
 
Igårkväll blev det lite fredagsmys med familjen och ikväll blir det nog lite lördagsmys, hehe. Imorgon åker jag däremot tillbaka till min lilla etta och fortsätter mitt universitetsliv med massa plugg. 
 
 
 

Godmorgon..

Japp, jag sover bort mina dagar. Vaknade vid 7 imorse, men tänkte att det var lite tidigt att stiga upp då så jag somnade om. Vaknade igen vid halv 11, hehe. Men så blir det när man bara har 2-3 föreläsningar i veckan, som dessutom aldrig brukar vara tidigt på morgonen.
 
Igårkväll blev det tacomys! Några tjejer från klassen kom hem till mig och så lagade vi lite tacos. Väldigt trevligt med lite middagsgäster vid mitt matbord. Det är så tråkigt att äta själv. Mycket bättre med lite sällskap :)
 
Idag har jag inga planer alls. Förmodligen blir det plugg!

BEKÄNNELSER

Jag är hissrädd och åker i princip aldrig hiss ensam.
 
Jag brukar få huvudvärk när jag har håret uppsatt.
 
I min garderob hänger kläder som jag aldrig har använt och där prislappen sitter kvar.
 
Jag gick ut 9:an med endast VG:n och MVG:n.
 
Jag är en riktig gottegris.
 
Det första jag gör när jag vaknar är att kolla mobilen; Facebook, Instagram, blogg m.m

15 % på alla jackor

Ni har väl inte missat att nelly.com just nu har 15 % på alla jackor?  Jag är själv på jakt efter en jacka så sitter och kikar där nu. Har än så länge inte hittat nån som faller mig helt i smaken. Går runt i skinnjackan just nu och skulle vilja ha en lite tjockare jacka, dock inte en stor dunjacka. Får se vad jag kan hitta.. :) 
 
 
Jacka 1 / Jacka 2 / Jacka 3 / Jacka 4 / Jacka 5 / Jacka 6
 

+

 
One way or another
Cardigan - Gina tricot. Byxor - H&M. Skor - Scorett. Halsband - Gina Tricot.
T-shirt - AVENUE32.com Väska - Bubbleroom.
 
 
 

Helgen

Helgen gick alldeles för fort.. Var och hälsade på familj och saknade vänner under helgen. Så mycket mysigare än att sitta själv i lägenheten. 
 
Fick en liten present av mormor och morfar när jag var hemma. En jättemysig filt. Självklart vit, eftersom de vet att jag gillar vit inredning. Så gulligt av dem! Ska krypa ner under filten nu och plugga lite! 
 
 

RSS 2.0