Hallå på er :)

Onsdag idag och det betyder kort skoldag, den kortaste i veckan faktiskt. Gjorde iallafall inte så mycket i skolan. Helt meningslöst att gå den här veckan kan man tycka. Men ja, jag sydde på min klänning. Det känns som att det är det enda jag gör i skolan just nu. Imorgon kommer den bli klar, det är jag övertygad om. Så då får ni nog se resultatet ;)
Efter skolan stack jag och Linda in till stan. Blev inte så där jättemycket inhandlat, bara en mascara och ett halsband som jag ska ha på skolavslutningen.

Imorgon är det skolshow, whiiho :D Tyvärr är man inte med själv längre eftersom vår dans blev struken. Men det är väl ganska skönt ändå att slippa allt stress med det och bara kunna kolla istället :)




Nahe nu ska jag tvätta bort sminket och så.. Ha det bra snyggingar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0