Emma är trött :o

Dags att uppdatera!
I tisdags var det "hemlig" resa för 9:orna. Kanske inte så jättehemlig eftersom alla redan hade listat ut att det skulle bli Liseberg. Men det var mycket skoj :) Det var uppehåll typ hela dagen men så började det regna vid typ 8 nån gång.
Runt 10 blev det bussfärd hemåt. Jag var verkligen astrött och försökte sova lite i bussen, men det gick inget vidare faktiskt. Var hemma vid halv 3 och då var jag trött, hungrig och mådde illa. Kunde inte äta något eftersom jag mådde så illa, det var hemskt /: Eftersom det var skolavslutningen dagen efter ställde jag klockan på 5. Alltså skulle jag inte få sova så mycket den här natten.
När jag sedan vaknar, kollar jag på mobilen och ser att klockan är halv 7 :O :O Jag hade varit så trött att jag inte ens hört att det ringt vid 5. Jag hoppar upp ur sängen och in i duschen. Jag får verkligen stressa för att hinna. Ingenting blev bra och jag kom till skolan 40 min för sent, lagom till frukosten i skolan. Som tur är hade jag inte missat något speciellt.
Vid 10 blev det kyrkan och betygsutdelning. Sen ut från kyrkan och då skulle alla 9:or åka hövagn :)
Sen hem och fika lite med familjen, mormor, morfar, farmor och farfar.
På kvällen träffades alla tjejerna i klassen och grillade och så, mysigt värre (;
SEN HEM OCH SOVA!



En sak är säker: jag kommer sakna 9A :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0