äntligen

Dagen började med att gå upp tidigt, redan kl 6 -.- Sen vara i stan kl 20 över 7. Men det var det värt för nu äntligen blev jag av med tandställningen! :) Det var allt på tiden tkr jag.
Sedan hem och ta det lugnt ett tag. Men typ vid kl 10 bar det av till Johanna. Vi satt typ vid datan en stund och så och sen var det dax för att åka och bada. Sol och bad hela dagen, härligt! Badkruka som jag är var det faktiskt årets första dopp för mej idag. När vi var nöjda med allt bad och sol åkte vi hem till Johanna igen och där blev det mys framför datan igen.
Dagen var bara toppen men tyvärr har jag bränt mej väldigt illa i ansiktet och ser ut som en tomat :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0