Johanna hela dagen :)

Tog bussen till Johanna vid halv 1 så jag var väl där nån gång innan 1. Gjorde inte så mkt, typ satt vid datan, kollade på tv och så fixade jag hennes hår :) Sen stack vi till Konsum en runda innan vi gick till tandläkaren. Johanna följde med in och höll mej i handen :o Okej, nej så var det faktiskt inte riktigt. Jag är inte ett dugg rädd för tandläkaren så hon hade inte behövt följa med in men hon insisterade. Men men, bra gick det iaf. Har aldrig haft några hål och hade inte det den här gången heller ;) Eftersom jag var så duktig fick jag en tandborste som belöning, haha!
Sedan åkte Johanna och jag hem till mej. Vi bakade kladdis och kollade på film som vi dock aldrig såg klart på, men det får väl bli en annan gång antar jag ^^



bjuder på lite snygga bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0