ISADORA GEL LACQUER

 
Isadoras gellack är absolut en favorit hos mig när det kommer till budgetnagellack. Det jag framförallt gillar är att det är täckande, torkar fort och ger ett superblankt resultat. Isadora lovar "1 week super shine" och glansen håller sig faktiskt i en vecka. Dock kan lacket börja flagna efter ett par dagar och framförallt i kanterna. Men jag märker att ju mer noggrann man är när man applicerar topplacket, desto längre håller det sig fint.
 
Jag har än så länge bara tre varianter i min samling och det är "Scarlet red", "Pretty ballerina" och "Berry baroque". "Berry baroque" är det senaste tillskottet och det är även det ni kan se på bilderna ovan. En riktigt fin höstfärg! På bilderna överst kan ni även se hur det ser ut när det är nyapplicerat och hur det ser ut efter en vecka.
 
 
 
Hur du gör: Applicera två lager av det färgade lacket. Vänta tre minuter och applicera sedan Gel Nail Laquer Top Coat. Appliceringen måste ske i dagsljus/inomhusbelysning. Tadaa, klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0