TISDAG

Har varit en låång dag. Tur att man har nån timmes sovmorgon ändå. Direkt efter skolan blev det teori som vanligt, men nu för sista gången :) Underbart skönt! Nu ska jag bara komma igång lite mer med körningen så att jag kan ta körkortet till vintern.

Nu blir det duschen! Eller så fort min syster är klar och det kan ju ta sin tid. Hoppas bara hon sparat lite varmvatten till mig ;)

RUTIGT FRÅN H&M


Ännu en skjorta, I love it!
Beställde den från h&m för ett tag sen och nu äntligen hänger den i min garderob :)


Dålig uppdatering!

Inte direkt nån bra uppdatering denna veckan. Har varit jättetrött nu när skolan dragit igång på riktigt.

Igår var det myskväll med tjejerna hemma hos mig! Proppade i oss massa gott och kollade film :) Sen sov dom här. Men så mkt sömn blev det väl inte. 7 i morse ringde klockan. Stina skulle jobba så då fick vi andra upp tidigt. Allihop åkte nån gång vid 8 och då kröp jag ner i sängen igen. Gå upp 7 på en lördag, det är inte helt okej. Haha ;)

Är äntligen påväg hem nu. Direkt efter...

Är äntligen påväg hem nu. Direkt efter skolan blev det teorilektion i en och en halv timme. Åh, jag är verkligen helt död nu. Huvudvärk, trött och hungrig. Kommer nog bli sängen ganska tidigt idag ;)


MÅNDAG

Jag är hur trött som helst! Jag fattar inte hur jag ska klara av måndagarna. Från 8 på morgonen till 4 på eftermiddagen, 6 lektioner med bara 5 min emellan och en liten fjuttig lunch på en halvtimme. Jag kommer döö.

Har bara slappat sen jag kom hem och det ska jag fortsätta med hela kvällen.
Snart beger jag mig till tv-soffan. Fångarna på fortet har ju premiär idag, haha! Man bara älskade det när man var liten ju ;)

BLOND

Nej, jag har inte gått och blivit blondin igen, haha. Men fixade min systers utväxt imorse. Så nu är hon helt blond igen!
Fast ibland kan jag sakna det blonda håret faktiskt. Men kommer nog aldrig bli så blond igen som jag en gång var. Ska nog hålla mig till det bruna ;)


Nytt från H&M

Fick hem ett paket från h&m häromdagen, som innehöll cardigan och örhängen. Hade egentligen beställt massa annat också, men det kommer inte förrän senare i höst. Så typiskt!



I min iPod..


Ola - Overdrive


B.o.B ft. Hayley Williams - Airplanes


Robyn - Dancing on my own


Back to school

Var absolut inte sugen på att börja skolan nu. Tur var väl att det inte var så ansträngande idag. Bara gått igenom lite vad vi ska göra det här året i några ämnen. Dessutom var det koraste dagen idag, slutade 2. Imorgon blir det värre, till typ 4. Men sista lektionen är egen hårvård, woho! Något man ser fram emot iaf :)

Tror det blir sängen snart. Är faktiskt trött, redan efter första dagen.
Godnatt

SISTA DAGEN

Var uppe ganska tidigt idag faktiskt. Bäst att vänja sig (imorgon blir det ännu tidigare!). Blev stan en runda. Fick några ärenden uträttade.
När jag kom hem klippte jag syrrans hår och sen blev det slapp resten av dagen.

Ska avsluta kvällen med en ansiktsmask och sen lägga mig i sängen och se en film :) 

tisdag

Näst sista dagen på sommarlovet. Åååh så trist! Och vädret ska vi bara inte snacka om.
Har inte gjort så mkt idag än. Typ duschat och gjort mig i ordning lite så att jag iaf ser mänsklig ut. Orkar faktiskt inte bry mig så jättemycket. Håret uppsatt i en knut och lite mascara, det får duga!
Om ungefär en timme åker jag till min andra teorilektion. Fyller ju 18 i januari! Ska försöka få körkort inte så långt därefter ;)



Pusshej, vi hörs när jag kommer hem ikv!

måndag

Blev en ganska lyckad kväll igår trots lite tråkigheter och att vi inte kunde hålla oss vakna särskilt länge. Var iaf jättekul att träffa alla. Vi måste göra om det snart ;)
Tjejerna tog bussen halv 1, så nu sitter jag här själv. Är faktiskt jätteskönt! Skolan börjar på torsdag, så bäst att passa på att bara ta det lugnt nu. Jag ska ta vara på den tid som är kvar av sommarlovet nu :)


Tre söta flickor :)


VÄNTAR

Sitter och väntar på mitt besök. Tre söta flickor ska komma till mig, emmelie, martina och stina :)
Borde vara här om några minuter, om dom hittar hit vill säga.
Får se vad vi hittar på ikv och hur länge vi orkar hålla oss vakna (y)

Johanna är vaken!

Som tur är vaknade johanna sen efter ett tag ;) Nu sitter vi här mätta och belåtna och bara chillar med lite musik.
Ska nog snart dra mig hemåt och duscha och göra mig i ordning. Ikv får jag nämligen besök :)

Mobilinlägg - ligger här hemma hos johan...

Mobilinlägg - ligger här hemma hos johanna. Jag vaknade nu för bara en stund sen, men johanna ligger här bredvid och verkar sova gott ;) hoppas hon vaknar snart, för nu börjar jag bli lite sugen på frukost, haha.


SAILET IKVÄLL!

Ikv blir det sailet och jag ska äntligen få träffa snuttan! Nu var det allt för länge sen vi sågs igen.
Hoppas på en kanonkväll. Och inatt sover jag hos henne :)

En runda på stan.

Blev en snabbis på stan igår. Hittade nya jeansleggings och ett jättegulligt linne. + smink, som alltid är lika tråkigt att lägga pengar på hela tiden.



OC ♥


L ö r d a g

Har gått och blivit sjuk :( Eller sjuk och sjuk, har iaf jätteont i halsen. Så det blir att stanna hemma ikv och vila upp sig och se till att bli frisk. Tänker inte slösa bort de här 2 sista veckorna av sommarlovet genom att vara sjuk.
Jag och syster är hemma själva hela kvällen, så det blir väl myskväll antar jag :) Är helt okej ändå. Vi bråkar ofta, allt för ofta. Men vi har våra stunder ♥

RIX FM FESTIVAL KALMAR

Slänger in några bilder från igår!





och lite shopping hann jag också med :)


SKÖNT ATT VARA HEMMA!

Är helt slut efter den här dagen. Blev iaf en hel del inhandlat. Mest tråkiga småsaker, men dom är alltid bra att ha. Möjligtvis att jag lägger upp lite bilder på sakerna imorgon - om jag orkar, haha!


Nu ska jag avsluta kvällen med en ansiktsmask och sen blir det sängen. JAG ÄR TRÖTT.

Mobilinlägg - just nu sitter linnea och ja...

Mobilinlägg - just nu sitter linnea och jag i bilen påväg till ullared. Hoppas att det slutar regnar snart och vi hittar massa idag (: hörs ikv!


fre - sön

Gjorde min sista arbetsdag i fredags! Var en riktigt chill dag att avsluta med. Det var bara 2 barn under hela dagen, så jag gjorde nog inte så stor nytta där. Fick åka hem redan nån gång efter 1 :)
Senare blev det en runda in till stan med linnea. ÄNTLIGEN fick man träffa människan igen. Vi hade seriöst inte sett varandra på aslänge, inte likt oss!
Hade tänkt oss att vi skulle dra oss ut en runda på kvällen också, men jag pallade verkligen inte. Så ist blev det en slappkväll med film, skönt.

I går gjorde jag absolut ingenting. Fast det var faktiskt skönt att verkligen få vila ut :)
Och idag har jag väl inte heller gjort nåt speciellt. Var ute och övningskörde en runda på förmiddagen, men annars bara chill hela dagen :)

RSS 2.0