Myskväll

Kan erkänna att jag kan vara lite schlagernörd ibland faktiskt. Tycker det mesta med musik är kul. Så nu blir mys framför eurovision med massa gott.
Heja Loreen OCH


Tillbaka till vardagen

Nu är det nästan en vecka sedan vi kom hem från turkiet. I lördags när vi kom hem var jag verkligen dödstrött. Vi hade varit uppe i över ett dygn eftersom vi skulle flyga så tidigt på morgonen. Men nu har man kommit in i rutinerna igen och denna veckan har jag varit på kicks som vanligt.

Framsidan av hotellet.
Det var verkligen ett sjukt fint hotell vi bodde på, ångrar oss inte med det valet :) Och när vi anlände möttes vi med välkomstdrinkar och sedan fick vi väskorna uppburna på rummet ;)
Fler bilder kommer, så småningom.

Veckorna innan Turkiet.

Veckorna nu innan resan, har jag haft praktik varje dag på kicks. Har varit ganska trött när jag kommit hem och därför har det inte blivit så mkt uppdatering. Har inte heller haft så mkt att skriva om. Men här kommer en liten snabbuppdatering.


Syster fyllde iaf år den 23 april, så helgen därinnan var släkten här och firade henne. Hon hade en önskan om att gå på Eric Saade när han var här och uppträdde, så jag var snäll och följde med henne på det. Haha, där stod jag och alla skrikande småtjejer.


Var i Kalmar och shoppade en helg. Köpte lite grejer till balen och studenten.


Förra fredagen (dagen innan vi åkte till turkiet!) så var det mösspåtagning!! :)


Mobilinlägg - blivit ganska dålig uppdater...

Mobilinlägg - blivit ganska dålig uppdatering nu ett tag, kan jag erkänna. Haft fullt upp och haft praktik om dagarna. Nu om en timme åker iaf planet till Turkiet. Ska bli så skönt! Massa uppdatering kommer när jag kommer hem om en vecka :) puss och hej!


RSS 2.0