JC

 
 
 

Glitter

 
 
 

Biokväll

Igårkväll gick syrran och jag och såg på Baksmällan 3. Kanske inte lika bra som 1:an och 2:an, men helt klart sevärd! 
 

Nationaldagen

Ännu en dag med fint väder och strålande solsken. Helt awesome nu när jag är ledig. Har spenderat i princip hela min dag ute och tror faktiskt att jag börjar bli lite brun nu, yeey! 
 
Avslutar dagen med god mat och dricka, kan det bli mycket bättre? 
 

Tre nya plagg

Ibland kan jag bara inte hålla fingrarna i styr. Klickade hem lite nytt från nelly.com förra veckan och idag kom paketet på posten. Impulsköp, vad annars? Men är faktiskt väldigt nöjd med mina köp. 

Solsken och ledighet

Sitter just nu ute i det fina vädret, njuter av solen och målar tånaglarna. Gjorde mina sista dag på jobbet i söndags så har nu semester och som det ser ut nu ska jag vara ledig hela sommaren = mer tid för bloggen. 
 
Nu ska jag fortsätta njuta av sommarvädret. Hörs mer senare. 
 
 
 

RSS 2.0