chill lördag med mkt sol :*

Inte hänt alltför mycket idag, men det kan ju också vara skönt ibland ;)
Varit ute och solat på vår studsmatta, mysigt värre det. Man känner att sommaren är på g (y)
Imorgon blir det kalas för syrran, så då blir det att träffa släkten och så. Trevligt trevligt.

PUSSSS PÅ ER :D

:)

Ojoj, ett tag sen jag skrev nu igen :$ Måste verkligen bli bättre på att uppdatera här.
Hänt en del grejer sen sist jag skrev:
- Fått reda på att jag ska bli av med tandställningen i början av maj :)

- Jag har varit på Kevin Borg med bästavän. Det var mycket bra (y) Lite dåligt bara att det endast var ynka 50 min och när alla skek "en gång till" så bara stack han.

-  Det har börjat bli varmt ute så att man slipper den tjocka jackan & det gillar vi mycket.

-  Jag har kommit in preliminärt på mitt första gymnasieval (y)

- Det är påsklov :)


Fick avsluta med en bild på Kevin Borg.


RSS 2.0