Mobilinlägg - haft lite familjemys i soffa...

Mobilinlägg - haft lite familjemys i soffan med glögg och pepparkakor nu när det är första advent. Det är ju inte direkt så härligt väder ute. Så var jättehärligt att krypa under en filt :) ska snart lägga mig tänkte jag. Inte för att jag behöver det egentligen. Har sovmorgon imorgon. Börjar inte förrän 12! Sen får vi väl se imorgon hur mkt som blåst bort ute i stormen. Haha.


hmm.. ;)



Jag är lite av en perfektionist ibland


Bruno Mars är en av mina favoritartister


Jag är ungefär 5 cm kortare än min 3 år yngre syster


goodiebag från nellyeventet



Lite av innehållet.. ;)


Mobilinlägg - lite kalas för farfar nu som...

Mobilinlägg - lite kalas för farfar nu som fyller år idag. Senare blir det Harrys och nelly catwalk. Så ser planen ut för ikv iaf.


Mobilinlägg - så här snyggt har vårt varda...

2011-11-24_15_41 (MMS)

Mobilinlägg - så här snyggt har vårt vardagsrum sett ut den senaste tiden. Kartonger på hög så långt ögat kan nå. Men snart blir det ändring på det ;)


längtar bort till solen

Usch, är så trist väder ute. Typ kallt och ruggigt :( Inte konstigt att man längtar bort till solen ibland. Bara ligga där på stranden i skinande sol. Underbart ju!

Bild från rhodos i somras.

sötfis


Naw, kolla! Just nu ligger vovven och myser med sitt favoritgosedjur i soffan.
Haha, så söt!


utväxten är borta och ikv blir det bio!

Vilken kanondag! Haft egen hårvård i skolan, så nu är utväxten puts borta :D Och ikv blir det bio med syster. Ska se breaking dawn :) Äntligen, man har ju längtat lite faktiskt! Fast såklart inte lika mkt som syrran, hon är helt tokig i allt som har med twilight att göra, haha.

11.11.11

Är ju den 11/11 2011, antar att de flesta har koll på det? Har ju bara tjatats på facebook några hundra gånger idag. Jag och mina vänner tog oss friheten att önska oss nåt när klockan slog 11.11. Haha, va nördiga vi är! Måste förresten ursäkta min dåliga uppdatering på bloggen. Det är ganska mkt i skolan just nu. På måndag har jag det muntliga nationella i svenska b. Och först nu ikv fick jag klart vad jag ska stå och prata om. Det är väl det jag får hålla på med denna helgen helt enkelt. Det blir ju så när man är sent ute, som jag alltid är med det mesta. Hur tusan lyckas jag alltid med detta?

Mobilinlägg - lunchdejt med min fina malin...

2011-11-09_12_36 (MMS)

Mobilinlägg - lunchdejt med min fina malin! Hehe :)


Mobilinlägg - nu är det tillbaka till verk...

Mobilinlägg - nu är det tillbaka till verkligheten igen. Sitter just nu på bussen påväg till skolan. Lovet gick så fort, hann inte göra allt jag skulle. Gjorde egentligen inget vettigt alls. Igår blev det lite rensning av grejer hemma och sen gjorde jag lite skolarbete som jag legat lite efter med. Det tog verkligen emot när jag sen skulle lägga mig i sängen och ställa klockan. Och ännu värre var det imorse när den ringde.


nytt i garderoben


vero moda, 230 kr

en runda på stan

Kom nyligen hem efter att ha varit i stan. Var på jakt efter en väska, men hittade inget som föll mig i smaken. Hittade däremot en söt topp på vero moda. Visar er sen ;)
Och sen var jag bara tvungen att lägga mig i ett solarium och sola. Kände mig så himla blek!

-

Bruno Mars - It will rain

tillbaka - igen

Sådär, nu är jag tillbaka igen! Har ju höstlov nu, så hade ju varit konstigt om jag inte skulle hinna med ett enda inlägg den här veckan. Har väl inte gjort så mkt under lovet, mest tagit det lugnt. Har varit väldigt välbehövligt för min del. Var iaf i kalmar en dag. Blev inga kläder inköpta, hittade inget bra helt enkelt. Men hittade faktiskt 2 par skor :) Behövde lite höst- och vinterskor, har typ bara massa sommarskor?

RSS 2.0