MÅNDAG

Otroligt dålig uppdatering den senaste tiden, det är jag medveten om.
Idag var det iaf första dagen på min praktik som jag ska ha i en vecka nu. Var inte så mkt att göra idag så jag kunde åka hem redan vid 4.
Sen vid halv 7 blev det middag på montmatre med linnea och johanna. Vi firade linnea lite eftersom hon fyller år idag :) Det var mycket trevligt tjejer!

Kolla vilka jag har sett idag..!








Ooohh.. ;)


FREDAG!

Dagen har för det mesta bara varit bra om man kanske bortser från regnet då ;)
På första lektionen var vi iaf på konstutsällning och sen gick hela klassen och fikade. Sen hade vi lunch, sen svenska och sist prov i samhällskunskap. Skrev provet lite snabbt och hann med bussen 20 över 2 (:

Nu ikv ska linnea och jag ut och cykla och ha picknik. Sen blir det nog hemmaspa och bara relaxa. Låter inte det mysigt? ;)

SOOVA

Är helt slut och utmattad nu efter alla bussturer hit och dit och allt plugg. Så nu får det banne mig bli sängen!

Dröm sött ;)

HOT HOT HOT

Det är så j*vla varmt ute. Trodde jag skulle dö innan för en stund sen när jag gick hem från bussen. Fast det är härligt, nu kan vi ju nog verkligen säga att sommaren är här ;)

Nu ska jag ta och koppla av lite och möjligtvis plugga lite samhällskunskap. Sen vid kvart över 3 blir det bussen in till stan igen eftersom jag har sånglektion.

pusshej, vi hörs sen.

Tillfällig header!

Var så sjukt trött på min gamla header så jag kunde spy på den. Så nu har jag gjort en ny header som jag får ha ett tag tills jag orkar skaffa ny. Ni får helt enkelt stå ut ;)

SOMMARJOBB

Glöm vad jag sa igår om att jag inte hade nåt sommarjobb. Jag kollade min mail lite senare på kvällen och där fanns ett mail om att jag var erbjuden ett jobb på en förskola. Bra va? PENGAR!

KALMAR TODAY!

Åkte upp till kalmar idag och där träffar man världens bästa fanny. Inte illa det ;)
Blev dock inget inhandlat för min del. Kände att jag behövde spara de pengar jag har kvar, i tanke med att jag inte har nåt sommarjobb i sommar :o
På vägen hem sen övningskörde jag och det gick förvånansvärt bra. Bilen är hel och passagerarna är helt oskadda. Haha ;)

IPOD TOUCH

Kolla vad jag har hämtat ut idag, en ipod touch!
Efter att tagit sönder alla mp3-spelare jag någonsin har ägt, satsar jag nu ist på en ipod. Smart drag eller osmart? Jag ville iaf ha en och nu har jag det ;)


Glassiärenpremiär :)

Har varit riktigt fint väder idag med klarblå himmel. Sånt tkr vi om :) Det behövdes verkligen efter den tråkiga och regniga helgen.
Det fina vädret firades med glass för efter skolan gick jag, stina och emmelie till glassiären och tog de första glassarna för året :)

Och nu är det ungefär bara en månad kvar till sommarlovet ;)


!?

Har inte bloggat på över 1 vecka sen, INTE OKEJ! Har väl inte haft nån lust, antar jag. 
Är så irriterad och trött på allting för tillfället.

RSS 2.0