Förkyld :(

Har gått och blivit superförkyld, inte kul alls. Fick jätteont i halsen efter jag varit ute i lördags och nu har det övergått till en snorande näsa istället.. Irriterande. Hoppas att jag blir frisk snart, för har verkligen inte tid att vara sjuk. Nästa fredag är det tenta och jag har inte ens läst ut böckerna än. 
 
Aja, nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på nån film eller nåt (och snora lite). Vi hörs ♥
 
 

Torsdag

Var så otroligt trött imorse när klockan ringde. Jag hatar att stiga upp när det fortfarande är mörkt ute. Är inte längre van vid att gå upp tidigt. Våra föreläsningar brukar börja vid 10 eller 13, med idag började den redan vid 8. Det var bara en timmes föreläsning och den kändes inte så superviktig, så nu i efterhand önskar jag nästan att jag legat kvar i sängen. Men fick lite gjort på ett grupparbete istället. Skönt att börja i god tid med sånt.. :) 
 
Nu hade jag helst bara velat chilla och ta det lugnt resten av dagen. Men jag måste plugga om jag ska hinna med. Förmodligen blir det något mellanting, lite plugg och sen lite chill. 
 
 
 
 
 
 

Långhelg

I onsdags avslutade vi den första terminen med en redovisning på grupparbetet vi hade över julen. Var så skönt att lägga det bakom sig. Därefter fick jag långhelg, eftersom den andra terminen inte började förrän igår. 
 
Har haft en superbra mini-ledighet. Önskar att jag kunde ha det så varje vecka ;) Jag åkte hem till familjen i torsdags. Har mest chillat, hehe. Men hann med att klippa mig hos min goda vän och frisör Emmelie och så blev jag även firad av närmaste släkten. De kunde nämligen inte komma förra helgen när jag fyllde år, så blev lite kalas denna helgen istället. Var jättemysigt och trevligt. Vi åt supergod mat och så fick jag jättefina presenter. Kanonhelg! 
 
 

NEW IN

I söndags var det min 21-årsdag och familjen kom upp hit för att fira mig lite. De hade presenter med sig och så lagade de mat och så fikade vi lite också. Det kändes verkligen inte som min födelsedag. Kanske är det för att jag brukar väckas av sång och frukost på sängen på min födelsedag. Men eftersom jag nu bor själv, så fick jag bara vakna som en helt vanlig dag. 
 
Eftersom jag fyllde år, så tänkte jag att jag skulle ge mig själv en lite present. Hittade en så fin klocka på ur&penn, så det fick bli min present. Den är svart och stilren, en perfekt vardagsklocka - precis vad jag har letat efter. 
 
 

Fint från H&M HOME

 
H&M HOME
 
 

LEO

 
LEO
 
 

RSS 2.0