New in!


Onsdag

Hej på er! Är ledig från jobbet idag, så tänkte passa på att blogga nu när jag har lite tid.
 
Hur ser era planer för dagen ut? Går i skolan, jobbar? Jag ska ta det riktigt lungt och skönt idag, det är jag värd! Startar nog igång nån film sen eller nåt, finns ju aldrig nåt bra på tv mitt på dagen ändå.   
 
 
Hörs mer sen, tjingeling ♥

GLOSSYBOX

Tänkte tipsa lite om glossybox. Ni vet där man prenumererar på en box med skönhetsprodukter som kommer en gång i månaden! Jag har än så länge fått två boxar och snart är min tredje påväg. Nästan som julafton en gång i månaden, kul! Jag älskar att det är en överrakning vad man får i paketen..
Bli medlem du också, KLICKA HÄR

20 ÅR

Igår var den stora dagen, min 20-årsdag. Så nu är man inte längre tonåring och får nu se sig själv som vuxen. Har haft lite åldersnoja över att fylla tjugo. Känns som att man nu måste ta tag i sitt liv på riktigt och komma på vad man vill göra i framtiden. Men vi tar en dag i taget, ellerhur? ;) 
 
Får tacka mina vänner och min släkt för två dagars firande och fina presenter. Tack så mycket! 
 
Systemet nästa? 

RSS 2.0