BIO!

Ikväll blir det bio med min lite smått besatta syster. Blir nog trevligt, men tror absolut att hon är mer förväntasfull än mig ;)




min systers dörr, haha!

Nyss hemkommen.

Åkte en runda till dagiset där jag ska sommarjobba nu i sommar. Tänkte att det var lika bra att komma dit och presentera sig innan och sen kolla så jag verkligen visste var det låg.
De som jobbade där verkade iaf trevliga, så det ska faktiskt bli helt okej att jobba där i 3 veckor.


En fläck på min rygg?

För några dagar sen såg jag att jag fått en brun fläck på ryggen, typ nån sorts pigmentförändring. FULT.
Var först helt säker på att det bara berodde på att jag varit mycket i den starka solen i spanien. Men efter att kollat runt lite nu på nätet så såg jag att p-piller kunde orsaka pigmentförändringar, fast då stod det mest om fläckar i ansiktet och det  har jag ju inte, och tur är väl det. Så ah, jag vet inte riktigt vad det är för fläck som just nu pryder min rygg.

GODMORGON BLOGGEN

Vaknade för en stund sen. Ska nog gå ut nu och bättra på brännan ;) 


Ljusare?

Är sjukt sugen på att byta hårfärg snart. Jag tröttnar ju så snabbt och vill alltid testa nåt nytt. Har haft allt från svart till vitt, haha. Såå, kanske dags för en förändring snart igen? ;)



Nåt sånt? (:

Sitter ute :)

Är hur fint väder som helst ju (: Då kan man ju inte sitta inne.
Att man inte har mobilt bredband är ju absolut ingen ursäkt att sitta inne. Så jag tog med mig datorn och en stol hit ut och sitter just nu och myser i solen. Är man bara lite påhittig av sig så löser sig det mesta ;)



-

Allting kan inte alltid vara perfekt.
När man nått toppen, måste det någon gång gå nedåt igen.


Godmorgon, uppe med tuppen.

Vaknade för ett tag sen faktiskt. Jag svettas, det är svinvarmt här inne. Typiskt att just jag ska ha det varmaste rummet i hela huset -.-
Ska iaf upp nu och käka frukost. Sen vet jag inte riktigt vad som händer idag, vi får se :)



och så här såg man ut igår ;)

GLAD MIDSOMMAR! :)


åååh ..

Absolut inte min dag idag. Typ alla planer jag hade inför idag gick helt upp i rök. Sen orkade jag inte bara sitta hemma hela dagen så jag följde med familjen till lövmarknaden en stund. Haha, jag behöver verkligen skaffa mig ett liv.

Mobilblogg - Sitter just nu på altanen och...

Mobilblogg - Sitter just nu på altanen och käkar jordgubbar med mjölk. Jättemysigt! ;)


Lite av det jag köpte på resan ;)


turkos tunika.

gullig pyjamas.

läppstift.

armband.

väska.

GODMORGON :D

Nu ska jag upp och ta mig lite frukost. Sen ska jag nog ut i solen och sola lite. Great!
Vi hörs sen ♥


Nu ska jag krypa ner i sängen ;)

Nu tänkte jag faktiskt lägga mig och sova. Imorgon är det ju en ny dag ;)
Tror jag kanske lägger ut lite bilder imorgon på det jag köpte i spanien. Det låter väl bra? (:

Godnatt, sov gott ♥

SPANIEN -10

Har varit i spanien i en vecka med familjen och morbror. Vi åkte bussresa dit, nåt jag absolut aldrig gör om :o Det var sjukt jobbigt! Vi åkte natten mellan fredagen och lördagen och kom dit på söndagkväll nån gång. På söndagkvällen blev chill, bara se sig omkring och så :)
På måndagen åkte vi in till barcelona, vi bodde nämligen i malgrat de mar, som ligger en bit ifrån barcelona. Vi åkte runt lite i barcelona och stannade på vissa ställen och sen kolla affärer i centrum och äta lunch. Sen bar turen vidare till barcelonas fotbollsarena, camp nou. För jag är ju sååå intresserad av idrott och sånt, host ;) Sen nåt ställe till innan vi åkte tillbaka till hotellet. På kvällen gick vi nog nån runda eller nåt, det gjorde vi typ alla kvällar, mysigt var det :) Tisdagen blev sol och bad :) På onsdagen blev det en halv dag shopping i ett köpcenter och sen sol och bad resten av dagen. På torsdagen blev det en båttur till tossa de mar, där vi gick runt och kollade och så. Sen blev det sol och bad även där :) Nästa dag, fredagen, började vi den långa färden hemåt. Hur drygt som helst :/
Men var skönt att komma hem till sverige sen igen. Hade verkligen längtat efter den svenska maten och det svenska språket ;)





Nej, min blogg har inte gått under ;)

Har varit utomlands till igår i drygt en vecka, så därför har det inte blivit då mkt uppdaterat här :) Men det ska det såklart bli ändring på. Det kommer nog lite mer om resan imorgon för just nu pallar jag inte ;)

SOMMARVÄDER!

Har ni sett vilket underbart väder det är ute? Värme och strålande solsken. Ååh, det är det här jag gått runt och väntat på! Självklart sitter jag ute i solen och myser ;)

 




Natti natti

Är nyduschad och redo för sängen. Bäst att vara utvilad till sista dagen på praktiken imorgon ju ;)
Så ja, sov så gott nu så hörs vi imorgon ♥

Sitter just nu på bussen påväg hem frå...

Sitter just nu på bussen påväg hem från praktiken. Är helt slut och svettas som en liten gris. Det är svinvarmt ute ju! Men det är skönt med lite sommarvärme efter allt regn. Får hoppas att det håller i sig bara ;) Hörs mer sen när jag kommer hem, puss!


Denna och förra veckans inköp ;)






Mina pengar? ja, där rök dom ;)

3 dagar avklarade!

Vilket kanonväder det har varit idag! Det är så vi vill ha det ;) Kändes nästan synd att gå in i salongen idag och nästan spendera hela dagen inomhus. Men men, det är smällar man får ta ;)
Tyckte tiden gick mycket snabbare idag än de 2 tidigare dagarna. Kanske berodde det på att jag fick en halvtimme extra lunch, men ändå :) Till lunch åt jag en sallad på 3g och resten av tiden shoppade jag. Sol + extra tid + god lunch + shopping, ja det var nog därför det kändes som tiden gick snabbare idag!

RSS 2.0