Godmorgon :)

Känns som jag har fullt upp idag. Ska försöka att städa mitt rum snart. Det ser hemskt ut, ligger saker överallt och kläder huller om buller i hela rummet.
Sen måste jag hinna med att duscha också och senare idag kommer släkten för att fira min syster.
Efter det blir det nog att åka iväg till Emmelie och träffa tjejerna :)
Kan ju inte precis klaga på att jag inte har nåt att göra idag ;)

Fredag, äntligen!

Woho, ännu en vecka har gått. Inte långt kvar till sommarlovet nu, 48 dagar om man ska vara exakt.

Helt okej skoldag idag. Första lektionen gick verkligen skitfort. Vi hade egen hårvård och jag färgade och klippte Emmelies hår  :) Gick ganska bra faktiskt. Hårfärgen blev jämnare nu än vad den var innan och håret toppade jag bara lite.
Efter den lektionen hade vi ett stort hål eftersom att en lektion var inställd och sen tillsist samhällskunskap.

TORSDAG

Skola och sånt som vanligt från typ 8 till 4. Sen efter det stack jag på min sånglektion som jag alltid gör på torsdagar.
Precis när jag var klar med sången så skulle jag gå runt lite i stan och kolla i affärer hade jag tänkt mig. Men då började det verkligen ösregna så jag gick runt där som en dränkt katt sen. Men trots det så lyckades jag ändå hitta en kavaj och en bikini :)





Sova snart.

Har hunnit med att göra allt jag skulle göra ikv. Hann t.o.m att kolla på andra avenyn :)
Nu blir det sängen snart.

Godnatt ♥

Nyduschad!

Kom precis ut ur duschen, så nu är man ren och fin. Haha!
Nu ska jag peela och smörja in händerna och sen måla mina naglar ;) Sen är tanken att jag ska hinna plugga lite naturkunskap också. Vi får se hur det blir med det. 

Aja, vi hörs senare.
pusshej


E M M A & L I N N E A H E L G

Tillbringade verkligen hela helgen med linnea. Man får ju passa på när hon är ledig, de flesta helgerna dissar hon ju mig för sin boyfriend, buhu :(

På lördagskvällen kom hon till mig och så hade vi en sån mysig kväll bara hon och jag. Sen sov hon över :) 
Nästa dag bestämde vi oss för att gå på postkodlotteriets grannyra. Mest för att E.M.D. var med kanske :D Inte för vi fick se så mkt av dom, men ändå ;)  

Hade iaf en bra helg ;)


Just nu..

sitter linnea hemma hos mig :) Hon har varit här sen vi kom hem ifrån skolan. Vi har tjockat oss med pizza och nu sitter vi inne på mitt rum. Linnea har typ lyssnat igenom all min musik på datorn och jag vet inte riktigt vad det var hon sysslade med. Mycket underlig människa det där. Men det är just därför jag tkr om henne så mkt :)

TORSDAG

Jag var verkligen slut när jag äntligen kom hem idag! På idrotten hade vi nämligen styrketest och jag är inte världens mest vältränade människa (a) Men det gick hyfsat bra iaf tkr jag :)
Sen efter skolan skulle jag till min sånglektion som är på törnströmska, vilket betyder 587579307 trappor att gå i typ. Kan ju säga att det kändes lite i benen, haha.

Nu sitter jag här igen och skriver på mitt arbete om film. Vi får väl se om jag blir klar nån gång. Det måste jag!  

Onsdagkväll

Sitter just nu här och skriver ett arbete om film. Inte allt för roligt kan jag inte påstå. Inte har jag hunnit särskilt långt heller, men tänkte ändå ta en paus från skrivandet nu.
Ska ut en runda med linnea och sen ikv är det ju avenyn. Antagligen hinner jag inte skriva mer sen så det får väl bli att jag sitter här imorgon och skriver ihjäl mig ist. 


Nee, nu ska jag dra mig bort mot dörren. Hörs senare, puss ♥

IGÅR :)

Grillning hos sofia igår med flickorna :)
Sen senare på kvällen stack vi på nån fest. Fast var inte så taggad för det för var inte det minsta i ordning. Så efter en stund tog emmelie och jag tåget hem ist, haha.

Nu blir det sängen

Bäst att gå och lägga sig i hyfsad tid så man börjar vänja sig lite innan skolan börjar igen -.-
Men innan jag lägger mig tänkte jag slänga in en bild på min outfit från igår ;)



Godnatt ♥


Påskhelg

Har haft en helt okej påskhelg. Egentligen är jag inte så förtjust i påsken överhuvudtaget, tkr inte man får ut så mkt av det (förrutom ett påskägg fullt med godis :D).
Men iaf, vi hade gäster här hemma igår. Tråååkigt. Men tog hit linnea sen så hon kunde underhålla mig ett tag :) Det gjorde hon också, en stund. Sen typ somnade vi nästan i min säng för vi var så trötta. Haha?

Och idag har jag varit ute och övningskört. Ja, vad ska man säga? Jag ser mig nog inte som en bilförare om jag ska vara ärlig.
Nu ikv blev det filmtittande och spel med familjen. Ganska mysigt ett söndagkväll faktiskt :)


GLAD PÅSK! :D


Tack ;)

Farmor och farfar var ju här tidigare och fikade.
Kolla vad jag fick av dom, gulligt va?


Att jag inte är ett större fan av chokladkaniner är ju en annan historia.. ;)

GODMORGON

Klockan är inte ens halv 11 än men jag är redan uppe och har faktiskt varit det ett tag, otroligt! Men man ska ju inte sova bort alla dagar av lovet ;)
Snart, eller om en stund, kommer farmor och farfar hit och ska fika lite :)
Sen resten av dagen vet jag inte vad som händer, vi får väl se.


Vi hörs senare, puss

Fika i ronneby

Kom hem för en stund sen, har varit och träffat mina tjejer i ronneby. Blev en fika på andra våningen. Alltid lika trevlig och mysigt ;)

RSS 2.0