ONE DIRECTION

Här kommer lite bilder från konserten i lördags. Tyckte först det var lite tråkigt att inte gå på den första konserten den 13:e, men nu i efterhand är jag ganska nöjd med att vi gick den 14:e istället. Hörde att andra konserten var bättre + att det var finare väder då. Jag tyckte i alla fall konserten var bra ;) Någon annan som var där? Och vad tyckte ni? 

Snapshots från Stockholm

 
1. Egendesignad Magnumglass / 2. Mat på Jensen's Bøfhus / 3. One Direction
 

Stockholm

Idag åker jag och min syster på en weekend till Stockholm. Ska bli så mysigt! Vi ska gå på One Direction-konserten (nån mer som ska det?), shoppa och bara ha det bra. Ska bli skönt att få komma bort ett par dagar och bo på hotell. Och det bästa av allt är ju hotellfrukosten.. ♥
 
Bild från konserten 8 maj 2013. 

Bikini x4

 
Bikini x4
 
1. nelly.com // 2. Gina Tricot // 3. nelly.com // 4. H&M
 

Topp 5

SOLEN - Det bästa med sommaren är att värme och sol tittar fram.
Det är underbart att kunna ligga ute och steka och bli brun! 
 
• GRILLNING - När man känner första doften av grillning vet man att sommaren är här.
Ingen sommar utan grillat. 
 
• LJUMMA SOMMARKVÄLLARNA - Kvällarna brukar bjuda på en behaglig temperatur.
Perfekt för en promenad eller för ett glas på en uteservering. 
 
• FESTIVALER, KONSERTER & ANDRA AKTIVITETER -
Det finns alltid så mycket att se och göra under sommarhalvåret.
Massor med aktiviteter att göra med nära och kära. 
 
• LEDIGHET - För de allra flesta betyder sommaren någon form av ledighet, sommarlov, semester osv.. 
Och vem gillar inte att vara ledig ibland? 
 
 
 
 

Äntligen

Igår var sista dagen på mitt första år på universitetet. En tredjedel är nu gjord, kan inte fatta att det gått så fort! Så igårkväll passade jag och två classmates på att fira sommarlov med egengjorda melondrinkar.. mums :)
 

RSS 2.0