stan en runda idag & köpa lite småsaker


oh yes, I will


svar på kommentar:



Svar: Absolut kan jag det! Här har du en bild ;)


torsdag

Sådär, nu var den sista riktiga skoldagen avklarad! Vi hade ett litet test på morgonen och sen gjorde vi i ordning våra frisörvagnar. Så fick sluta mkt tidigare :) Egentligen slutar vi ju inte förrän 3.
Nu ska jag sätta mig och kolla på en film eller nåt. Det är jag värd! Och det är ju dessutom sånt väder ute, usch.


Nedräkningen har börjat.

                                                   

godmorgon!


Vaknade för en stund sen och nu sitter jag och äter lite frukost.
Älskar mina lediga dagar!

2012-04-17

Dagarna bara rullar på, helt sjukt hur snabbt det går. Innan vi vet ordet av det, så är det väl studentdagen.
Har iaf varit på praktik idag, som vanligt på tisdagar. Efter denna veckan blir det långpraktik i några veckor och sen är det typ bara en vecka kvar innan studenten. Och på denna tiden ska vi hinna med en resa till turkiet, haha ;)
Nu ska jag nog snart lägga mig, godnatt ♥

zebraränder


Kolla vad jag satt och gjorde igårkväll. Hade fått ett paket och ville testa de där klistermärkena till naglarna. Men egentligen är det väl inte riktigt min stil med zebraränder. Får mig att tänka på electric banana band, haha. Men nu har man testat det ;)

mitt bästa skönhetstips


Har du en vanlig, traditionell ögonfransböjare? Värm den med en fön innan du använder den, så blir "böjen" mer hållbar ;)


mobilblogg

Har jobbat stenhårt med projektarbetet idag. Nästan lite stolt över mig själv ;) Ska öva lite mer inför redovisningen imorgon och sedan ska jag lägga mig i min nybäddade säng. Så får väl säga godnatt nu!

söndag

Vad hittar ni på idag? Jag ska kämpa med projektarbetet :( Imorgon har vi nämligen lite redovisning på vad vi har gjort. Men ska försöka hinna med och gå ut en runda också, verkar ju som det blir hyfsat fint väder idag :)

För er som inte hittat en studentklänning än




Klänning 1 hittar du HÄR

Klänning 2 hittar du HÄR

Klänning 3 hittar du HÄR 


ska snart åka in till stan

Ska snart ta bilen in till stan. Ikv blir det biomys med bästa martina :)
Battleship blir det, hehe. 


Igår var det exakt en månad kvar till vår resa ;)

ving.se
Nice va?
Kan inte vänta, vill åka nu nu nu!

f r e d a g


Äntligen fredag och helg igen :) Och på fredagar är vi ju lediga också. Så skönt!
Är väldigt trist väder ute, regnar och regnar. Men då tkr jag det passar bra med frukost i soffan och en bra film till det!


ONSDAG

Igår var lovet slut för min del, mitt sista lov :( Buhu. Men har inte varit i skolan än efter lovet, igår var det praktik och idag är det ju onsdag och då är jag ledig. Men fick gå upp tidigt imorse, för jag skulle till tandläkaren!

Okej, det här blev ett kort inlägg, men ville bara uppdatera så ni vet att jag lever ;)

jag & körkortets 1-årsdag ♥

För exakt ett år sen, då stod jag där med pappret i handen. Beviset på att jag klarat uppkörningen! Tänk att det redan har gått ett år.. Allt går så fort. 
Har ändå hunnit med ganska mkt undet året. Jag hade aldrig då kunnat förutspå hur detta året skulle bli. Men jag tror nog allt att det blivit till det bättre ;)

Och nu är det nästan bara 1 månad kvar till turkiet med mina fina vänner :D OCH STUDENTEN OM DRYGT 2 MÅNADER!


Bio-Oil

Har skaffat mig Bio-Oil. Mirakeloljan som sägs vara bra för ärr, bristningar, ojämn hudton, åldrande hud och uttorkande hud. Upp till bevis nu! Någon som testat den?


Eftersom jag inte har nåt bättre för mig..

1. Hur lång är du? 168 cm
2. Vilken ögonfärg har du? Blå
3. Vart bor du? Utanför Karlskrona
4. Har du/har haft tandställning? Japp, har haft
5. När är du född? 12 januari 1993
6. Vet du någon som har samma födelsedag som dig? Han zayn från one direction, hahah
7. Hur många landskap har du bott i? 1, bara i lilla blekinge
8. Har du opererat dig? Ja
9. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
10. Tycker du om kaffe? Yes
11. Kan du några andra språk än svenska? Japp, engelska och pyttelite franska
12. Har du åkt taxi? Ja
13. Hur stor är din säng? 160 :)
14. Hur många kuddar har du i sängen? 4
15. Har du varit med i tidningen? Jadå
16. Är dina biologiska föräldrar ihop? Yes
17. Sjunger du i duschen? Haha, det händer väl
18. Svär du ofta? Det händer ja
19. Är du kittlig? Ne, inte särskilt  
20. Biter du på naglarna?
ALDRIG
21. Är du bra på att baka? Ah, faktiskt
22. När var du i kyrkan senast? Var väl för ungefär ett år sen, när min syster konfirmerades 
23. Har du en stationär eller bärbar dator?
2 bärbara
24. Har du haft vattenkoppor? Japp
25. Har en helt okänd person sagt att du är snygg? Yes
26. Har du flugit? Ja
27. Har du varit i fjällen? Ja
28. Har du varit i Grekland? Ja
29. Har du varit i Turkiet? Nej, men snart!
30. Har du varit i USA? Ne, men jag vill
31. Har du en hemlighet som ingen vet om? Kanske jag har ;)
32. Skrattar du åt dina egna skämt? Alltid, haha
33. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, tur är väl det
34. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på, men smsar nog mer än jag ringer
35. Har du gråtit till en film? Ja


Min studentklänning

Många undrade vart jag hade köpt min studentklänning. Den är från nelly.com :)

Du hitter den HÄR

RSS 2.0