Påsken

 
Kom hem till min lägenhet för ungefär en timme sedan, har nämligen varit hemma hos familjen under påskdagarna. Kände att jag var värd ett par dagars ledighet. Jag har mest tagit det lugnt under dessa dagar, träffat lite vänner, umgåtts med familjen och igår firade vi även min lillasyster som fyller år denna veckan. Jag kan tyvärr inte träffa henne på hennes 18-årsdag och det känns lite tråkigt. Men det var bra att jag fick vara med och fira henne lite nu under helgen och ge henne min present.. Vi träffas ju snart igen ändå :) 
 
 
 

Nagelfix

Tycker inte alls om att ha helt naturliga naglar utan lack, känns så naket och tråkigt. Idag bestämde jag mig för att fixa naglarna lite, men kunde inte bestämma vilken färg jag skulle ha, så det blev två. En silverglittrig färg på ringfingrarna och resten fick en ljusrosa färg. Jag använde mig av färgerna fiji från Essie och its frosty outside från OPI. Vad tycker ni, hiss eller diss? 

Inredning

Någon mer som älskar inredning? Jag tycker det är jättekul och särskilt nu när man har flyttat till sitt eget ställe och får inreda hur man vill. Går jag in i en inredningsaffär kan jag bli kvar där i timmar och kolla på alla fina saker. Just nu är jag på jakt efter en tavla som jag kan ha över min soffa. Någon som vet vart jag kan få tag på fina tavlor? 
 
 
Chilli
 
 

RSS 2.0