Drar snart in mot stan för bion!

Martina är här nu! Har precis klippt henne och nu sitter vi och chillar lite innan vi ska åka in till stan. Då blir det bio :) Ice age 4 i 3D, haha kul.


Dagens look


120630

Lördag idag! Inte för att jag har så stor koll på vilka dagar det är nuförtiden.. Vad har ni för planer för dagen? Jag ska träffa martina senare idag. Äntligen! Inte träffat henne sen studenten :( Ska klippa henne och sen ikv blir det bio! :D

Lite halvdålig bild, men där ser ni typ hur naglarna blev.

Lite nagelfix på morgonen


REA NELLY.COM

Sitter och bläddrar igenom rean på nelly.com.
Här är några godingar jag hittade:
Ni hittar dem här, här och här.

Mobilinlägg - just nu: är vid mormor och m...

20120629_130430 (MMS)

Mobilinlägg - just nu: är vid mormor och morfars husvagn. Solar vid havet och har det hur bra som helst! :)


Äntligen!

Såg att jag kommit in på mest aktiva-listan. Sjukt glad!

solen skiner!

Godmorgon mina fina läsare! Idag skiner solen :) Vad har ni för planer för dagen? Håller solen och värmen i sig, kanske jag drar till nån strand. Nu ska jag bli bruun.

SOOL

SMHI lovar sol imorgon med. Hoppas nu att de har rätt. Sola!!


Bloglovin?

bloglovin

Gofika

Mamma har bakat bullar, så nu luktar det helt ljuvligt i hela huset! Mums.
Nu blir det därför lite fika på nybakade bullar & kaffe.

godnatt.

Nu går jag och kryper ner mig i min varma säng, mysigt. Vi hörs imorgon ♥


nytt i garderoben


shoppat!

Tog mig en tur till stan för att shoppa. Hittade inte alls mkt, men lite kom jag hem med ändå ;)
Visar er sen..

Bigger is better?

Uppdaterade mig nyligen med en ny mobil. Bytte ut min samusung galaxy s till s3. Jäklar vad stor den är! Det finns många fördelar med en stor skärm, men så opraktiskt när man ska ha den med sig. Får typ gå runt och hålla den i handen hela tiden.
Efter tegelstensmodellerna blev mobilerna bara mindre och smalare, men nu blir de större igen. Big is the shit?

The big pony collection

Min favvoparfym just nu är nr 2 i The big pony collection av Ralph Lauren. Under min praktik på kicks gick jag och suktade efter den. Sedan fick jag den i studentpresent :)
Den har en väldigt söt doft, men jag gillar ju bäst parfymer som går åt det blommiga och söta hållet.

Studentplakatet


Måndag - tråkigt väder

Ny vecka och det tråkiga vädret fortsätter.. Vad är det för mening att vara ledig (arbetslös) om det ska vara sånt här väder?! Får väl bli nån film och så idag och sen nån gång i veckan blir det väl en tur på stan. Men vi får hoppas solen tittar fram snart, för jag börjar känna mig blek!

Tjenixen!

Hur firade ni midsommar igår? Jag hade först inga planer alls, men det slutade sen med att jag var hemma och firade med familj och släkt. Var ganska trevligt ändå.

bilder från turkiet

Hotellrummet (innan vi hunnit stöka ner allt för mkt!)
Poolen!
Fina malin och jag
Turkiska ullared, haha

Balen 25 maj 2012

Bjuder på lite bilder från balen i våras ;)

För jag har tagit studenten!

Balen är avklarad, studenten är avklarad och skolan är avklarad nu! Så nu är jag officiellt arbetslös och jag börjar seriöst snart klättra på väggarna, för jag inte vet vad jag ska göra. Så nu börjar jag blogga igen, något måste jag ju göra ;)

RSS 2.0