hej kära vänner..

Nu kommer ett tråkigt inlägg med bara text och inga bilder, men jag villbara säga att jag lever och att bloggen inte har gått under.
 
Har börjat på Linneuniversitetet och det har varit mycket att göra för mig den senaste tiden och bloggen har kommit i kläm. Jag har dessutom flyttat till Växjö i samband med att jag börjat plugga. Jag fick nycklarna i måndags och börjar få ordning på allt nu. Det är fortfarande lite kvar att göra i lägenheten och lite saker som behöver fixas. Kommer visa bilder på min lilla lägenhet någon gång i framtiden. Fick även igång internet i lägenheten igår så kommer försöka blogga så ofta jag kan.
 
Ha det bra, puss & kram ♥

Kommentarer
Postat av: ebba

sv; åh tack så mycket :)

2013-09-06 @ 13:55:15
URL: http://ebbafridstrom.blogg.se
Postat av: Celine

- Haha jag förstår det!

2013-09-06 @ 15:51:03
URL: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0