Mobilinlägg - har haft en ganska hektisk h...

Mobilinlägg - har haft en ganska hektisk helg. Efter praktiken i fredags åkte jag hem för att göra mig i ordning. Sen åkte jag in till stan igen för att möta upp Martina och sen Emmelie och Stina. Sen åt vi på en restaurang, sen utgång. Sen hem och sova och Martina sov här. Sen på lördagsförmiddagen var vi jättesega och låg och kollade på film och så. Sen fick vi börja göra oss i ordning lite smått. Sen åkte vi hem till Emmelie och gjorde oss helt i ordning där. Sen på fest för att fira Stina. Somnade direkt sen när jag kom hem. Sen upp tidigt för syster skulle konfirmeras. Så jag skulle fixa hennes hår och sen skulle jag göra mig i ordning själv. Efter vi varit i kyrkan var hela släkten här och jag var så trött och önskade att alla bara skulle gå hem. Haha, snällt. Men vi var inte så länge i skolan igår, knappt en timme. Och det var väl tur, så jag kunde hem och sova lite ;)


Kommentarer
Postat av: mmeeli.se - tonårsliv!

Veckans blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången.

Snabblänk: http://mmeeli.se/2011/june/veckans-blogg.html

KRAM

2011-06-03 @ 07:53:01
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0