Aktiv bloggare?

Tusan vad aktiv jag har varit här på sista tiden.. öhm. Jag får skylla på att det var så mycket att göra förra veckan. Och denna veckan då, ja jag vet inte. Förra veckan var egentligen väldigt soft på ett sätt. Vi hade inte många lektioner alls. På måndag var vi där i nån timme för info, tisdag var vi lediga, onsdag var vi också lediga fast jag var på riskettan på trafikskolan, torsdag var det gymnasiemässa och vi hade vår frisyrvisning och sen på fredag hade vi nog lektioner som vanligt igen. Men samtidigt hade vi så mycket uppgifter som skulle vara gjorda för att vi fick ledigt. Och jag måste ju hela tiden tänka på att läsa på för körkortet som jag tar i mars.
Och den här veckan har bara gått fort. I onsdags hade vi vårt första kundpass i skolan. NERVÖST. Men ja, det gick väl bra trots allt.
Igår blev det en tjejkväll med emmelie och martina. Så tvungen att kolla på handbollen blev jag. Så sportintresserad som jag är ;) Men det var helt okej ändå. Med lite god mat och godis funkar ju allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0