18! :D

12 januari, vilket betyder födelsedag för min del :) Har faktiskt haft en väldigt bra dag, tack vare alla söta vänner och familj jag har!
Dagen började med att jag blev grattad av familjen på sängen med presenter och frukost. Så borde man alltid ha det ;) Sen på första lektionen så släcker någon ljuset i klassrummet och i nästa sekund kommer en tårta med massa ljus in och alla reser sig upp. Haha, ja jag blev väldigt överraskad ;)
Och dagen avslutades med god mat och två söta flickor. Och jag kunde helt lagligt beställa in alkohol till mig ;) haha. Blev en näst intill perfekt dag :)


Kommentarer
Postat av: emmelist

tjaaaa bruden! lovade att säga till om jag skulle lotta ut ett till handsmycke, så nu säger jag till ;)

Nyss dragit igång tävlingen! :D



grattis i efterskott btw!

2011-01-20 @ 10:30:48
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0