Shopping med Johanna igår :)

Johanna och jag tog oss en tur till stan igår :) Oturligt nog så skulle det regna och åska men vi hade det trevligt ändå :) Trodde inte jag skulle hitta så mkt, men skjorta och en tröja blev det + en present till min lillasyster.

Efter rundan på stan tog vi bussen hem till johanna igen och så skulle jag lite snabbt klippa henne. Blev lite brått, så vet inte om det blev så bra men johanna sa att det var bra så vi får väl lita på henne då, haha.


Gina tricot


H&M


Världens sötaste!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah, men emma! ofta det blev så mycket hår, du klippte inte så mycket ju ;) haha, ser helt jävla miffad ut xD

2010-03-28 @ 21:44:31
URL: http://christenssonjohanna.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

Snygga plagg! Tycker den ifrån hm är så grymt snygg, gillar verkligen när ärmarna är sådär:D//Emma.

2010-03-29 @ 08:38:00
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0