onsdag och torsdag.

Hann aldrig med nåt inlägg igår. När jag kom hem efter skolan igår fick jag typ slänga i mig maten och sen skulle mamma och jag iväg på mary kay party :) Aldrig varit på det förut men det var kul och intressant. Men blev ganska sent. När vi kom hem var klockan över halv 10 och då skulle jag hinna duscha och sen läsa klart engelskaboken som vi sen skulle ha uppsats på idag då. Men hann i säng ganska tidigt ändå, runt halv 12 eller nåt sånt. Trodde jag skulle få sitta uppe hela natten ju :o Men kan ju tala om att det var ganska kämpigt att gå upp idag på morgonen.
Hmm, torsdag.. Inte hänt nåt speciellt idag. Skola och så som vanligt. Skrev ju uppsatsen idag, puuuuh. Skönt att ha det gjort nu. Inga prov eller läxor nu förrän efter påsk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0