måndag, tisdag, onsdag..

Måndag: Skrev inlägg i måndags kväll men det var nåt fel på blogg.se så det publicerades aldrig -.- Tar det nu ist :) Skoldagen var ganska chill. På naturkunskapen kollade vi på film, på religionen mediterade vi och på hantverk satt vi vid datan och skrev om vårtrender :)
Vid halv 5 hade jag utvecklingssamtal och jag kan ju helt ärligt säg att jag inte blev ett dugg klokare av det. Kollade inte klockan, men det kan högst ha tagit en kvart.
Sedan åkte jag hem och åt och sånt.
Nån gång efter 6 åkte jag och linnea in till simhallen för att sola och simma några längder. Mycket skönt! :)

Tisdag: Plugg, plugg, plugg.. Hann inte ens logga in på datan eftersom jag hade fullt upp med att plugga inför religionprovet. Läste och läste, men inget ville fastna.

Onsdag: Idag hade vi provet om hinduism och buddhism. Redan när jag såg första frågan visste jag att det skulle gå åt helvete. Gissade typ på det mesta. Vi får helt enkelt hoppas att jag gissade rätt på nåt och får godkänt för jag pallar verkligen inte ha omprov på detta.
Tog bussen vid 4, som vanligt och har bara hunnit äta sen jag kom hem. Sen har jag bara suttit här.
Får se sen om jag pallar kolla igenom naturkunskapen och börja plugga på svenskan.
Sen är det ju avenyn ikväll, som jag börjat kolla på igen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0