100218.

3 lektioner i skolan idag. Den enda gången vi ens behövde lyfta pennan var på naturkunskapen då vi skulle skriva ett litet läxförhör.
Sista lektionen hade vi idrott och åkte skridskor :) Lite ostabilt var det allt, de som kollade fick sig nog ett gott skratt! Sen skulle vi egentligen haft engelska efter men vi övertalade vår lärare innan att vi skulle få slippa den lektionen och ha "hemstudier" ist.
Skönt var det att få komma hem lite tidigare för en gångs skull. Tänkte att jag skulle börjat plugga lite när jag kom hem eftersom jag hade lite extra tid, men ist gick jag runt här hemma och gjorde i princip ingenting alls.
Är inte förrens nu lite senare ikv som jag börjat plugga. Ska fortsätta med det nu och sen lägga mig kanske.
Fast onödigt att lägga mig så tidigt när vi har hur lång sovmorgon som helst imorgon. Men alltid skönt med några extra timmars sömn :)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0